Strukt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei, Har et XFX GF8800GT med 512MB GDDR3 ram på. Tror det er litt overklokket fra fabrikk også men er litt usikker. Kan få frem eksakte specs når jeg kommer hjem igjen. Jeg har kvittering på kortet, det er fortsatt kanskje 8 måneders garanti på det. Det blir levert i retailpakke med alt av tilbehør som fulgte med. Hvor mye mener dere jeg skal forlange for dette kortet på bruktmarkedet ? Jeg har maskinen stående som server nå og trenger strengt tatt ikke den GPU prestandan, hvis ikke linux kan utnytte GPUen på noen måte da? Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Ingen som har forslag ? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Billigste kort av samme type som du har går for 1700kr nå. Hvis du trekker fra 30%, som er vanlig å gjøre siden det er brukt, kommer du til ca 1200kr. Prøv å annonser det til 1500kr, så kan du jo se hva som skjer Endret 10. april 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Ok, da prøver jeg på 1 500 så får vi se hvordan det går! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå