Rassi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har anbefalinger til et Antec Fusion 430 Black. Har en AMD x2 4600+ med en stock vifte og vil gjerne skifte den ut til en mer stillegående cpu-vifte Lenke til kommentar
Redman Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hei jeg har denne i det samme kabinettet, du får ikke plass til vifte på den men viftene i kabinettet blir stående rett ved så temperaturen blir ikke noe problem. Jeg har 2 noctua 800rpm vifter istede for original viftene. Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 hei jeg har denne i det samme kabinettet, du får ikke plass til vifte på den men viftene i kabinettet blir stående rett ved så temperaturen blir ikke noe problem.Jeg har 2 noctua 800rpm vifter istede for original viftene. Er orginalviftene støyene? Noctua 120x120mm? Hva ligger tempen på prossesoren din på idle/load? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 husker ikke temperaturene, regnet dem da som ubetydelige. viftene er så nær at utsagnet vifteløst er vel løgn;) se bilder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=839109&st=40 Lenke til kommentar
uggabugga Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg bruker en Cooler Master Gemini II som cpukjøler i mn Fusion 430 HTPC. Har kuttet hull i kabinettet over kjøleren og satt i en Noctua NF-S12-800 med et viftegitter over som blåser luft ned i kjøleren. Holder min X2 3800+ under 40 grader under vanlig bruk og rundt 55 grader under kjøring av Prime95 @2200Mhz, 1.4 V. Helt støyfritt er det ikke, men mesteparten av støyen kommer fra originalviftene og PSU'en. Anbefales. Ser at det bare er netshop som har den i sortimentet, mulig at den er erstattet av en ny modell. (/)yvin:D Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg bruker en Cooler Master Gemini II som cpukjøler i mn Fusion 430 HTPC. Har kuttet hull i kabinettet over kjøleren og satt i en Noctua NF-S12-800 med et viftegitter over som blåser luft ned i kjøleren. Holder min X2 3800+ under 40 grader under vanlig bruk og rundt 55 grader under kjøring av Prime95 @2200Mhz, 1.4 V. Helt støyfritt er det ikke, men mesteparten av støyen kommer fra originalviftene og PSU'en. Anbefales. Ser at det bare er netshop som har den i sortimentet, mulig at den er erstattet av en ny modell. (/)yvin:D Netshop har v2 versjonen av Antec Fusion. Har lyst å få det så stille som mulig. Kommer til å bytte de orginale med noctua 800 rpm. Bråker strømforsyningen mye forresten? Lenke til kommentar
uggabugga Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Netshop har v2 versjonen av Antec Fusion. Har lyst å få det så stille som mulig. Kommer til å bytte de orginale med noctua 800 rpm. Bråker strømforsyningen mye forresten? Neida... Imponerende stillegående kabinett i det hele... Har byttet til noctua 800 rpm vifter selv, og kjører dem på 5 volt... Høres ikke hvis man ikke lytter etter støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå