Mazeking Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Noen som har tips på gode datasjapper i og elektronikksjapper i Washington by (USA)? Selv vet jeg kun om bestbuy.com som har butikker over hele USA men det er vel andre sjapper som også bør sjekkes ut? Endret 9. april 2008 av Mazeking Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Problemet er å finne ut hva som er ala Expert/Elkjop , hvem pokker handler datautstyr der, og hva som er ala datakjeden og digital impuls. Akkuratt DET klarer ikke google. En side med høy pagerank gir nødvendigvis ikke gode priser. Kan også hende det er noen fete mindre sjapper som ikke er så lett å google. Håpet derfor at noen med god lokalkunnskap eller kjennskap til butikkjeder i USA kunne tipse om hva man bør gå etter. Ellers takk for tipset Bza. Får gå inn på de sidene og se hvem av dem som har greit utvalg og priser. EDIT (lagt til klokka 13:48): Forøvrig er det interessant å google etter databutikker i Oslo. Har ennå ikke fått til et søk på PC, It, data, hardware eller lignende der jeg får opp Netshop, datakjeden og Digitalimpuls som alle har butikker midt i oslo sentrum. I så måte er google og deres pagerank ikke verdt en dritt når man skal finne billig utstyr på en gitt lokasjon og ikke kjenner navn på butikkene. Endret 9. april 2008 av Mazeking Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fry's electronics er en kjede jeg selv har god erfaring med, de har gjerne enormt utvalg innen alt tenkelig elektronikk, og også hardware (fikk 8800gt'en min derfra to dager etter amerikansk release) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå