Gå til innhold

Nokia taper terreng til Sony Ericsson

Anbefalte innlegg

At SE nå selger flere telefoner kan være en effekt av at barn nå får mobiltelefoner til 6-årsdagen.

Som noen sier så kan dette være eksempelvis grunnet Walkman og andre merkenavn.

iPhone tipper ikke lasset

Forskjellen på meg og deg er at jeg understreker mine usikre utspill med "jeg tror" osv

Ikke veit du hva fakta er, ikke forstår du gangen i en vitenskapelig undersøkelse, ikke har du respekt for andres meninger

og ikke er du i stand til å besvare direkte spørsmål om dine tanker rundt et diskusjonsemne.

Mrsmt....

Ingen av disse utspillene står uforklart fra min side i diskusjonen. Jeg har eksempler på barn som får mobiler til 6-årsdagen, jeg skriver at SEs økte salg eksempelvis KAN skyldes merkenavn (Walkman, Cyber-shot osv), iPhone er ikke en avgjørende faktor i diskusjonen og jeg fatter ikke hvorfor du dro den inn i den, jeg understreker fremdeles mine usikre utspill med klare rom for feiltolkninger (Eks.: ..det KAN være grunnet..), jeg står på at du har manglende kunnskap om de omtalte emnene, på bakgrunn av din totale motvilje og muligens manglende evne til å svare, og du er jo helt klart ikke i stand til å besvare direkte spørsmål som blir stilt deg om dine tanker rundt emnet vi diskuterer.

Hva er fakta? Du sier det er fakta at SEs OS er bedre enn Symbian S40 på en del punkter du selv angir. Redegjør for det.

og..

...At du gidder å forsvare en slik designfilosofi og samtidig overser min henvisning til vendor-lockin begrepet er nok til at denne samtalen ikke fører noe sted. (noe som ikke er bombe med tanke på din postingshistorikk her på forumet)

Jeg tok meg den frihet å kikke litt på det der. Du har det med å ende opp i diskusjoner som denne du.

EDIT:

Nå har jeg vært igjennom svært mange av innleggene dine. Du fremstår ikke som veldig sosialt tilpass, og jeg tror ikke det bærer noen plass å diskutere med deg som mandela tidligere har understreket. Sleng på noen siste ord til diskusjonen, noen artige sarkasmer og rivene gode sluttpoeng så jeg har noe å le av når jeg våkner i morgen. Jeg har gjort meg opp en rimelig klar formening om hva som bor i deg av vilje til å forstå ting utover din egen snevre oppfatning, og jeg føler ikke behov for å henge ut det i detalj ved å fortsette lavmåldiskusjonen din.

Lykke til videre.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bjørnar; poe er et troll, ingen vits i å mate det lenger. (og med denne meningsløse meldingen havnet trollet på min ignoreringsliste, takk!)

Denne debatten tapte du da du sa du ikke lengre ville delta i den, men allikevel deltar. Patetisk!

:!:

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Bjørnar; poe er et troll, ingen vits i å mate det lenger. (og med denne meningsløse meldingen havnet trollet på min ignoreringsliste, takk!)

Morsomt. Du kommer med et direkte personangrep, for deretter å hytte med neven og rope ut at du skal sette meg på ignoreringslisten din. Hadde du ment det, så hadde satt meg på den fryktede listen din, uten å rope det ut først. Det eneste du oppnår med dette, er å skape unødig støy.

Lenke til kommentar
At SE nå selger flere telefoner kan være en effekt av at barn nå får mobiltelefoner til 6-årsdagen.

Som noen sier så kan dette være eksempelvis grunnet Walkman og andre merkenavn.

iPhone tipper ikke lasset

Forskjellen på meg og deg er at jeg understreker mine usikre utspill med "jeg tror" osv

Ikke veit du hva fakta er, ikke forstår du gangen i en vitenskapelig undersøkelse, ikke har du respekt for andres meninger

og ikke er du i stand til å besvare direkte spørsmål om dine tanker rundt et diskusjonsemne.

Mrsmt....

Ingen av disse utspillene står uforklart fra min side i diskusjonen. Jeg har eksempler på barn som får mobiler til 6-årsdagen, jeg skriver at SEs økte salg eksempelvis KAN skyldes merkenavn (Walkman, Cyber-shot osv), iPhone er ikke en avgjørende faktor i diskusjonen og jeg fatter ikke hvorfor du dro den inn i den, jeg understreker fremdeles mine usikre utspill med klare rom for feiltolkninger (Eks.: ..det KAN være grunnet..), jeg står på at du har manglende kunnskap om de omtalte emnene, på bakgrunn av din totale motvilje og muligens manglende evne til å svare, og du er jo helt klart ikke i stand til å besvare direkte spørsmål som blir stilt deg om dine tanker rundt emnet vi diskuterer.

Hva er fakta? Du sier det er fakta at SEs OS er bedre enn Symbian S40 på en del punkter du selv angir. Redegjør for det.

EDIT:

Nå har jeg vært igjennom svært mange av innleggene dine. Du fremstår ikke som veldig sosialt tilpass, og jeg tror ikke det bærer noen plass å diskutere med deg som mandela tidligere har understreket. Sleng på noen siste ord til diskusjonen, noen artige sarkasmer og rivene gode sluttpoeng så jeg har noe å le av når jeg våkner i morgen. Jeg har gjort meg opp en rimelig klar formening om hva som bor i deg av vilje til å forstå ting utover din egen snevre oppfatning, og jeg føler ikke behov for å henge ut det i detalj ved å fortsette lavmåldiskusjonen din.

Lykke til videre.

Så når du henviser til egne preferanser og oppfatninger, så er det å gjøre det klart for en hel verden at slik er det. Nå andre gjør det er det diskusjon på lavmål. Og å dra inn en annen kverulant i din argumentasjon vitner om at du ikke klarer å føre saken din selv.

Men her kommer påstanden min igjen ;)

SE sitt os er totalt overlegent Nokia sitt Series40. Det er opplest og vedtatt, altså fakta. Svelg den og bli ferdig med det...

Lenke til kommentar
SE sitt os er totalt overlegent Nokia sitt Series40. Det er opplest og vedtatt, altså fakta. Svelg den og bli ferdig med det...

Spoken like a true fanboy! Hahaha, du er jo være en mac-disiplene.

Ingen vits i å fortsette Bjørnar. Alle på amobil vet at poe ikke har beina plantet på jorda.

Lenke til kommentar

Spoken like a true fanboy! Hahaha, du er jo være en mac-disiplene.

Ja for å si at noe er bedre enn ditt kjære Nokia, er jo som å banne i kirken. Mulig jeg er verre en MAc-folka, men jeg overgår i alle fall ikke Nokia-horden. :tease:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...