lysbryter Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Men hva hvis naboens sønn skraper opp CD'en med saks og begge har lovlige kopier av XP. Har man da lov å gi naboen en kopi av eget CD-medium som han kan bruke for å reinstallere med sin egen lovlige lisens og lisensnøkkel? Vi må skille mellom medium og lisens her... Det er lisensen som teller - det er den du betaler for. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Dette har vært tatt opp før, ja det er lov:) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er lisensen du betaler for, ikke selve cd'en. Du kan til og med sikkert henvende deg til mircosoft og spør om de kan sende deg en ny cd siden du fortsatt har lisensen men ikke cd'en. Innstaller med en brent cd du. Personlig foretrekker jeg alltid å lege inn fra brent cd, for da kan jeg legge inn service-packs o.l. slik at de blir innstallert sammen med windows. Dette har selv microsoft lagt opp til, så jeg tror ikkje de ser ned på innstallasjon fra brente cd'er sålenge du har lisensen i orden nei... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ser ikke problemet. Hvis MS mot formodning kommer på døra viser du de PCen, så lisensen. Tviler på om de ber om å få se Cden. Om de gjør det sier du at du har denne brente med SP1 på. Eller så har du "forlagt" CDen og finner den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå