HOHOHOHO222 Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) *slettet* Endret 29. november 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Lacoste har den du har på bilde i svart Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Lacoste har den du har på bilde i svart jeg vet, men finnes det noen andre lignende? kjenner så mange med de skoa, vil ikke ha like som de. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Le Coq Sportif har en del kule. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Le Coq Sportif har en del kule. ja, de har det. men jeg er ute etter noen sorte Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Etter min mening synes jeg beige VANS sko er passende til en del forskjellige hendelser. Beige på toppen og hvite nedenfor. Mvh Unlimited! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Etter min mening synes jeg beige VANS sko er passende til en del forskjellige hendelser.Beige på toppen og hvite nedenfor. Mvh Unlimited! Unlimited!, jeg ber om svarte sko, SVARTE! noen flere tips? Endret 9. april 2008 av PortioN Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Man finner de le coq sportif skoene i sort også, tror jeg. men det er et par sko 'alle' kommer til å ha. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Bare minner om at vi konkluderte med at Lacoste sko var bare dritt i en annen tråd... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Man finner de le coq sportif skoene i sort også, tror jeg. men det er et par sko 'alle' kommer til å ha. hvilke butikker har le coq sportif sko? Bare minner om at vi konkluderte med at Lacoste sko var bare dritt i en annen tråd... hvilke sko anbefaler du meg isteden da? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Det er jo en herrens mange andre tråder med akkurat samme innhold, hva med å se litt rundt? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Det er jo en herrens mange andre tråder med akkurat samme innhold, hva med å se litt rundt? Jeg har sett meg rundt, men jeg har ikke funnet en tråd/post som hjelper meg noe særlig. Hadde blitt glad om du linket meg til den tråden/posten som forteller hvor man kan få kjøpt et par svarte kule sko Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Urban og DNA selger le qoc så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå