Gå til innhold

Noen bra add on for healere der ute?

Anbefalte innlegg

Jobber med en priest å trives med det. Leste litt rundt, å det var ikke mye snakk om healer add ons.

Er det en add on som gjør at jeg kan se helsa til folk lettere.. litt vanskelig å klikke seg rundt på helsa til folk i et raid for eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker PerfectRaid

UI2.jpg

Her ser du lett mana/hp til raid members, og du kan stille inn hvilke buffs/debuffs som skal vises.

Jeg liker den veldig godt. :)

edit: Så at boksene ikke ble vist så godt.

Øverst står det "Mangler Motw"

Midten står det "Rød Skrift = Aggro"

Underst står det "Har Lifebloom"

Endret av Knofle
Lenke til kommentar
Noen spesielle healeraddons for restodruid? Bruker x-perl per i dag, og er ganske vandt med det, men naar det blir mye hots i et raid kunne det vaert greit aa holde styr paa alle HoTsa.

Bruker grid selv, gir meg full oversikt over raidet. Har satt MOTW/GOTW til å være et ikon øverst i høyre hjørne, og hot'sene mine nederst henholdsvis til venstre, midten og høyre :)

Lenke til kommentar

healbot!

jeg gikk særiøst fra å ligge på bunn av healing meter til å ligge øverst! spesiet på bossene. healtbot er for deg som liker en veldig enkel oversiktelig og minnemalistisk add on. personelig så liker jeg ikke å ha en rotete inerface.

healboten er bra for deg som har en mus med mange knapper, for da kan du signe en healing spell på hver av knappene.

men uansett hvilket add on du bruker,burde du apsolutt som healer bruke en add on. det hjelper til de grader.

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Funker fint det. Pcen min er bare ikke så fin. :)

Personlig hadde jeg ikke klart å spille noe som virker som en lysbildepresentasjon, men bra du klarer det, kudos for den ;)

Man blir immun mot lagg. Jeg har selv 10 fps i raids, og det går smooooth.

La ikke merke til lagg før en kamerat kommenterte det da han så meg spille.

Men fikk igjen på skatten i år, så skal handle meg en splitter ny PC når de penga kommer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...