Khaffner Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har en kompis som skal kjøpe ny pc, og dermed tenkte jeg å kjøpe han sin CPU. Det er en Intel Core 2 Duo E4400. Nypris for denne er en drøy tusing, avhengig av hvor man kjøper den. Vi har en deal nå, jeg får den prosessoren mot at han får 375,- og min Intel Celeron D 365 3.33GHz. Han vet at det er en mye dårligere prosessor, og han er klar over at PC-en hans blir nedgradert en god del, men litt småspilling og internettbruk skal den fortsatt brukes til. Så, har jeg kommet over en god avtale? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Dette er en bra avtale!! Bytt i vei! -Manidress Endret 9. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Vi skal møtes for å ordne det på søndag. Hvor ville grensen for en dårlig pris ligge? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vi skal møtes for å ordne det på søndag. Hvor ville grensen for en dårlig pris ligge? Den prisen ville vært fra ca 700kr og oppover. En ny 4400 koster litt under 1000kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå