Caze Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? http://www.bruktmarked.no/annonse.php?a=113764 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 HIS Radeon 8800 GT Turbo AGP x8 512mb. Meningsløst og selvfølgelig feil. Ser ut som HIS bare produserer ATi kort. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Men Radeon 8800 er et FireGL-kort som brukes til CAD...? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 8x00-serien (og da sikkert videre oppover) fra nVidia var visstnok inkompatibel med PCI->AGP-broen de bruker, så derfor finnes ikke disse på AGP. nVidia har nok lagt AGP for dødt f.o.m 7x00-serien. Kanskje det er et X800GT. For 800,- er det i så fall overpriset. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei, jeg er selgeren av dette kortet, men sjønner ikke hvordan jeg kan ha fått bytta ut 2 tallet inn i steden for 8 tallet.. Jeg selger da altså et HIS Radeon 2800 GT Turbo AGP x8 512mb kort.. Hvis jeg har forårsaket noen problemer sier jeg unnskyld Jeg prøver ikke å bli kvitt dette kortet, ikke å svindle eller noe av det svineriet.. Hvis noen har hatt planer eller ville kjøpe dette så begklager. Er det mulig å slette tråden? Legger ved et bilde av pappasken. (hvis det virker da! ) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) HIS Radeon 2800 GT Turbo På esken står der jo 2600 Pro. (Finnes forøvrig ikke noe som heter Radeon 2800GT, bare Radeon 2900GT). Uansett, så får man dette kortet for mindre enn 800,- nytt, så du må nok belage deg på å selge det for mindre. Endret 11. april 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hei, jeg er selgeren av dette kortet, men sjønner ikke hvordan jeg kan ha fått bytta ut 2 tallet inn i steden for 8 tallet.. Jeg selger da altså et HIS Radeon 2800 GT Turbo AGP x8 512mb kort.. Hvis jeg har forårsaket noen problemer sier jeg unnskyld Jeg prøver ikke å bli kvitt dette kortet, ikke å svindle eller noe av det svineriet.. Hvis noen har hatt planer eller ville kjøpe dette så begklager. Er det mulig å slette tråden? Legger ved et bilde av pappasken. (hvis det virker da! ) Her var det mye rart, 2 tall istedet for 8 tall og når det står 6 på esken? Men annonsen kan slettes selv og opprette nytt etterpå. Endret 12. april 2008 av Duqe Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Igjen.. Bleklager alt bryderi, men jeg kjønner ikke hva osm kan ha gått av meg når jeg skrev den annonsen... har retta det nå og håper jeg kan få solgt det for her hos meg tar det jo bare opp plass. Beklager igjenn Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Igjen.. Bleklager alt bryderi, men jeg kjønner ikke hva osm kan ha gått av meg når jeg skrev den annonsen... har retta det nå og håper jeg kan få solgt det for her hos meg tar det jo bare opp plass. Beklager igjenn Ser at du er nokså ny og at dette er sikkert nytt for deg så det er lov å gjøre feil. Det er bare oss som overreagerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå