Gå til innhold

Liten og lett laptop under 2 kg til 7-9.000....Hva bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer å kjøpe meg en ny laptop da den gamle begynner å svikte...

Jeg trenger en pc som hovedsaklig skal bli brukt som skole/jobb pc, men den MÅ også kunne spille av HD materiale til projektoren min...DVI eller HDMI tilkobling hadde derfor vært fint...Ellers vil jeg ha en widescreen skjerm (12,1" eller 14,1"), minst 4 USB porter, fint hvis den har et digitalt lydkort for kontakt med hjemmekinoen, bluetooth kan komme godt med (men ikke et must) og det samme gjelder et webcam...

Mulig at jeg kommer til å installere CS:S på den også, men det vil i så tilfelle bli brukt svært sjeldent!

Ser helst at prisen lander innenfor rammen 7-9.000...

Er dette mulig??

Yngve

Endret av SuperHeMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Vurderer å kjøpe meg en ny laptop da den gamle begynner å svikte...

Jeg trenger en pc som hovedsaklig skal bli brukt som skole/jobb pc, men den MÅ også kunne spille av HD materiale til projektoren min...DVI eller HDMI tilkobling hadde derfor vært fint...Ellers vil jeg ha en widescreen skjerm (12,1" eller 14,1"), minst 4 USB porter, fint hvis den har et digitalt lydkort for kontakt med hjemmekinoen, bluetooth kan komme godt med (men ikke et must) og det samme gjelder et webcam...

Mulig at jeg kommer til å installere CS:S på den også, men det vil i så tilfelle bli brukt svært sjeldent!

Ser helst at prisen lander innenfor rammen 7-9.000...

Er dette mulig??

Yngve

Jeg var på jakt med en maskin med samme speccs som deg, og der er en Dell XPS M1330 den jeg vurderte mest.

Til slutt endte jeg dog opp med en Zepto Znote 6324W, som asfaik ikke har DVI eller HDMI men bedre speccs til en billigere penge og bare 2,2-2,3 kg.

Men tror som sagt M1330'en er en av de beste tilbudene for de speccsene du spør etter.

Lenke til kommentar

LG E300. Fantastisk fin 13,3" skjerm, bluetooth, webcam, hdmi, 3 eller 4 usb innganger +++ Veier 1,9KG med optisk drev, tar du ut dette og setter i den medfølgende vekt-spareren så havner du på 1,75KG. Herlig byggekvalitet er det på den også!

Lenke til kommentar

Multicom Compal JFT02

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....94%3bc%3a101151

- 14,1" Widescreen WXGA 1280x800 skjerm

- Intel Core2Duo T8100 2.1GHz 45nm 3MB cache

- 2GB DDR2 minne 667MHz (2x1GB)

- NVIDIA® GeForce® 8400M GS skjermkort 256MB

- 100GB SATA 7200RPM 2.5"

- 6-celler 4800mAh slim

- MICROSOFT Windows Vista Home Premium 32-bit, norsk

Total pris 9 159,-

Grei nok vil eg tro :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
LG E300. Fantastisk fin 13,3" skjerm, bluetooth, webcam, hdmi, 3 eller 4 usb innganger +++ Veier 1,9KG med optisk drev, tar du ut dette og setter i den medfølgende vekt-spareren så havner du på 1,75KG. Herlig byggekvalitet er det på den også!

Denne har jo akkurat det jeg er på jakt etter!

Vet du om man får kjøpt 9 cellers batteri, eller batteri å sette inn i den optiske brønnen?

Var også dårlig med tester av denne, noen som kan peke meg til litt mer informasjon om denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...