marterenee Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så jeg prøver meg her ! Er det noen som vet hvilken reklame det er som bruker sangen: I wanna know what love is ? Jeg har irritert meg over dette nå, og vil gjerne ha et svar. : )) Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er ikke helt sikker, men lurer på om det er den "Klinelåter fra 80-tallet" cden. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Er det ikke DNB NOR? Kan det stemme at det er den med han som går bort til hu jenta på skolen. Også ser vi dem når de er voksne i banken? Endret 9. april 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Er det ikke DNB NOR? Kan det stemme at det er den med han som går bort til hu jenta på skolen. Også ser vi dem når de er voksne i banken? Neei, jeg tenkte på en gamlere reklame faktisk. Så jeg blir helt tullete, finner ikke ut hvilekn reklame det er ! >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå