hasuwest Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hei! Jeg har egentlig 3 partisjoner på en 200GB harddisk. Problemet er at en partisjon forsvinner så fort jeg oppretter den. Windows finner ikke disken men Diskmanagement gjør det. Der formaterer jeg den og jeg ser den som vanlig helt til jeg starter maskina på nytt da den blir borte. Noen som har vært borte i dette før? Hvordan kan jeg bli kvitt problemet? På forhånd takk Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hei! Jeg har egentlig 3 partisjoner på en 200GB harddisk. Problemet er at en partisjon forsvinner så fort jeg oppretter den. Windows finner ikke disken men Diskmanagement gjør det. Der formaterer jeg den og jeg ser den som vanlig helt til jeg starter maskina på nytt da den blir borte. Noen som har vært borte i dette før? Hvordan kan jeg bli kvitt problemet? På forhånd takk Det kan høres ut som et problem med 48 bits adressering som ikke helt fungerer. Hvis du har WinXP installer SP1. Har du en ATA100-kontroller bør du også ta en titt på denne siden: http://support.microsoft.com/default.aspx?...B;en-us;q303013 Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har Windows 2000. Hvor kan jeg finne denne fila til win2k? Har søkt men fant ikke noe.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det du og kan skjekke er om det er kommet en nyere bios som kanskje fikser problemet, har sett en del nyere bios'er som fikser noe til så store disk. Så skjekk om det er noe nytt til ditt hovedkort. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 har du prøvd Partition Magic ??? den funke rimelig bra.. et verktøy som e standard hos meg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå