Gå til innhold

Lenovo 3000 N200 og Lenovo 3000 N100 ingen som kan hjelpe meg ang hvilken som er best? Skal kjøpe imorgen.

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse 2 maskinene er egentlig best? ser at mpx har begge 2 til identisk pris nå 5000,- grafikk kortet er jo det samme på begge to, n100 har bedre prosessor, men er en eldre modell.

Ble veldig forvirret over hvilken jeg skal velge nå. Håper det er noen som kan hjelpe meg, linker til de 2 maskinene:

Lenovo 3000 N200 T2330

Lenovo 3000 N100 T5300

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bumpe opp denne, nærmer seg kjøp og er veldig usikker på hvilken jeg skal velge. Leste en plass at N100 har gamlere chipset, vil dette påvirke ytelsen såppass mye at jeg burde gå for den med mindre prosessor men nyere chipset?

Lenke til kommentar
Er ikke skjermkortet på N200 maskinen bedre altså?

Trodde begge var dedikerte skjermkort med dedikert minne.

N200 som du refererer til har dedikert skjermkort: NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache - 256MB

Bestilte N200 selv til 4995,- hos MPX

Hvorfor prisguide opererer med Nvidia Quadro FX 570M må gudene vite.

Endret av sigros
Lenke til kommentar

Jeg står også på trappene til å kjøpe en av de to laptopene nevnt av trådstarteren her. Er det sånn at begge disse her har dedikert skjermminne? Jeg har ikke tenkt å bruke laptoppen til særlig med spill, men jeg liker å vite mest mulig om PC-en jeg skal kjøpe meg, og lurer derfor på hvilken av disse 2 som er det beste kjøpet, når man tar i betraktning at prisen er nær identisk.

Er det eventuellt andre alternativer som har samme pris (4-5000), som er en helt klart bedre maskin enn disse 2?

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med min også. Windows Vista skal vekk, men det er mest fordi jeg hater dette, det fulgte også med enormt mye software som man ikke trenger, ekstra software for å styre de enkleste windows funksjoner osv. Dette synes jeg bare er teit, så skal nok ikke ha de på maskinen, dette kommer sikkert til å forbedre ytelsen når jeg spiller, men ingen vonde ord, jeg spiller en god del World of warcraft på maskinen og det er ingen problem i det hele tatt selv med Vista på maskinen. Som surfe og bruksmaskin fungerer den helt ypperlig i Vista også.

Jeg endte opp med å kjøpe N200 med T2330 forresten, vet ikke om N100 kanskje hadde gjort det ennå bedre, men jeg er storfornøyd i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...