abene Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Adobe har nå lansert den nye Flash-spilleren Adobe Media Player 1.0. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hensikten med programmet skal først og fremst være å se på Flash-baserte videoer på web, Hva er det dette programmet skal tilby som ikke allerede flash-spilleren tilbyr? Programmet støtter både Windows og Mac, Hva med Linux? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikke for Linux? Fint! Kos dere med DRM mølet! Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Denne blir nok populær. Kun for DRM ....... Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvor blir det av air støtten for linux? Air har jo kommet for linux. Adobe har jo og meldt seg inn i linux foundation og har å masse planer om sånne applikasjoner for linux. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg kan ikke noe for det men jeg grøsser kraftig hver gang jeg hører adobe, flash og alt i den konteksten. Jeg tror det er kroppens naturlige reaksjon på å advare deg mot ukvem. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Den spiller både vanlige flashfilmer, samt filmer med drm. Hvis MTV, eller CBS vil ha programmene sine tilgjengelig så forstår jeg at de gjerne vil ha drm på programmene sine. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Og akkurat hva er det denne gjør som ikke allerede er blitt gjort flerfoldige ganger før? .flv-filer spiller jeg i MPC evt. Firefox. De forskjellige innholdsleverandørene har allerede mer eller mindre frie måter å få sett deres materiale på nettet(hulu osv.). Er det dette som skal få verden til å ta i bruk AIR? (EDIT: Trippelpost i en enkeltpost. I blame Hafslund. Hadde jeg vært diktator skulle hver innbygger hatt fiber direkte til backbonet ) Endret 9. april 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (EDIT: Trippelpost i en enkeltpost. I blame Hafslund. Hadde jeg vært diktator skulle hver innbygger hatt fiber direkte til backbonet ) [off topic]Jeg støtter deg![/off topic] Hadde tenkt til å se på det når den kom ut (etter å ha lest om beta-versjonen), men ser ikke ut til å tilby noe jeg trenger eller ikke har. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (EDIT: Trippelpost i en enkeltpost. I blame Hafslund. Hadde jeg vært diktator skulle hver innbygger hatt fiber direkte til backbonet ) [off topic]Jeg støtter deg![/off topic] Hadde tenkt til å se på det når den kom ut (etter å ha lest om beta-versjonen), men ser ikke ut til å tilby noe jeg trenger eller ikke har. høres ut som en skremmende og kaotisk nettverksmodell hehe. Men tanken er god. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Når var det sist en diktator hadde gode ideer? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hva med å heller jobbe med prosessorforbruk og stabilitet på den eksiterende spilleren? Begge disse faktorene er jo helt hinsides elendig pr. idag iht. mine erfaringer. Helt jævlig at dette produktet har så vid aksept og så lite konkurranse. Hvorfor ikke mpeg-4 baserte løsninger som bruker plugin's istedet for dette keitete tullballet undrer jeg på; er det fordi det er enklere å veve inn i webkoden eller hva? Noen som har teorier? Endret 9. april 2008 av captain_obvious Lenke til kommentar
Nator Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hvorfor i PØKKERTEN skal det kreve Adobe AIR? Det har ingen DIREKTE sammenheng. Dette er for teit... Ingen vil ha Air hvis de bare vil se flash filmer lagret fra u-tub. Det kan godt være optional component men requirement er for dumt... jaja Endret 10. april 2008 av tommyms Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg skulle dog ønske at bransjen beveget seg vekk fra flash. Det må da finnes et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå