hobgoblin Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hmm, spennende. og med multiplayer i neste metal gear solid også så kan det bli mye knappetrykking på en stakkar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har en anelse hvilken plattform som kommer til å dra dette spillet best ? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Forskjellen/e blir sikkert mikroskopisk/e så skaff spillet til den konsollen du liker best. Endret 9. april 2008 av heanwi Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har fortsatt ikke hørt om noen muligheter å spille sammen på samme konsoll. Blir det en del av spillet? For min del er ikke xbox live så veldig interessant, men å spille med en kamerat på samme konsoll kan jo være morsomt. Det var jo det i san andreas, men mulighetene var begrensede. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ahh hver gang jeg hører noe nytt om dette har jeg lyst på det mer! hvorfor kan ikke 29 april komme fortere!!! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har en anelse hvilken plattform som kommer til å dra dette spillet best ? Det ville ikke forbauset meg om Rockstar har gjort slik at spillet kjøres med omtrendt samme flyt på både PS3 og X360. Noe annet ville sansynligvis skapt et ramaskrik av dimensjoner. Skulle det være forskjell så vil vi nok ikke få vite det før at den ferdige utgaven av både PS3 og X360 versjonen er testet, og det har ikke skjedd ennå. Så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jaja.. Hadde jo ikke tenkt å sove i russetiden uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg