mcgroven Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Grand Theft Auto IV ser ut til å bli morsomt for de som liker å dele volden med kompiser. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Intet er som kollektiv vold 8) Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ha! Nesten så jeg må skaffe meg en konsoll og TV bare for å få spilt dette spillet så fort som mulig.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hehe, leste dette i PLAY, bare mye mer utfyllende. Blir dritgøy! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dette her blir heilt fantastisk! Gledar meg som ein unge! :-) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Endelig! SAMP og MTASA blir litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er glad jeg ikke er russ iår, kommer til å spille GTA4 24/7. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Leste dette hos IGN. Ser helt nydelig ut! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 meget bra dette. gleder meg mer og mer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Runne singleplayer iløpet av den første uka (fri på torsdag/fredag(samme uka som de tkommer ut, duh)! ) så hoppe rett i multiplayer! Endret 9. april 2008 av Laland Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 WIII! Tror jeg aldri har gledet meg så mye til ett spill før! Blir herlig! kjøpt litt mange spill i det siste som jeg ikke har fullført... men, de blir satt på vent.. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Mener de det blir coop-story, eller bare ulike oppdrag i sammarbeidsmodus? Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kommer nok til å sove med en firkantet boks under puta som det står GTA IV på jah Eller...sannsynligvis kommer jeg ikke til å sove i det hele tatt. For opptatt med å spille regner jeg med Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dere må ikke glømme Free mode. Gjøre hva du vil. Like single-player, except playing with your friends. Complete free for all. No rules, no objectives, no score. You're free to do whatever you wish. http://www.gta4.net/multiplayer/ Bare 20 dager igjen nå! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dere må ikke glømme Free mode. Gjøre hva du vil. Like single-player, except playing with your friends. Complete free for all. No rules, no objectives, no score. You're free to do whatever you wish. http://www.gta4.net/multiplayer Tror nok Free mode blir min favoritt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så coop blir som i SR(1) og GTASA, det var litt skuffende. Men Free mode over live blir knall Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dette blir bra! ... men nå blir russetida ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg