Gå til innhold

soundblaster 16 AWE-32

Anbefalte innlegg

jeg har problemer med lyden....det står at den har et problem....det står at ikke alle driverene er instalert eller lydkortet ikke er satt i....hva kan det være?????lydkortet er 100% satt i....og jeg sjekket det nettop....jeg har heller ikke fått noen Cder til lyd eller noe...HELP!!!!!!!!

please den som kan, hjelp meg...... :(:cry::evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har to slike kort selv, og begge min er ISA. Antar ditt også må være det. Når det gjelder ISA-kort må vel disse konfigureres riktig i BIOS for at det skal fungere (i motsetning til PCI). Sjekk aktuelle innstillinger i BIOS og evt. gjør endringer.

Lenke til kommentar

jeg har dessvere Soundblaster PCI16 AWE....er det ingen ting man kan gjøre for å få den fiksa??? jeg har en HP Pavilion 7950 med Windows ME....

jeg gjør alt for å få den fiksa....PLEASE HJEP EN ELLER ANNEN SOM KAN DETTE!!!!!jeg har sitti i hele dag og prøvd men det føles som om det kun finnes 4 filer på min maskin...................

Lenke til kommentar

Hei. Det er alltid lurt å prøve andre porter når man har med trøbblete PCI-kort å gjøre :) Dra ut alle kontakter, skru opp maskina, utlad deg.., og flytt kortet til en annen PCI-port. Ellers KUNNE det vært en idé å skaffe nytt operativsystem (gjerne WinXP) hvor disse driverne 99% sikkert ligger inne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...