???????? Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei! I dag skjedde det noen rart med maskinen min. Plutselig er alle skrifter feil. Fontene på ikonene på skrivebordet er små og vansklig å lese, "Start" knappen står med en løkkeskrift, og det samme gjør mange av programmene på startmeyen. Adresselinje i IE og alle internettsider er også berørt. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Da rettet mye seg automatisk... Men, noen programmer er fortsatt litt ødelagt. Det er et telefonprogram hvor skriften nå er litt bredere. Problemet med det er at det flytter på noen knapper slik at jeg ikke får brukt dem. Dette problemet er det en annen her som også har. Hun har hatt det i lengre tid. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Det virker som det kan være noe i veien med standardskrift er eller noe? For nå fikk jeg opp et systemvindu, "Et program har blitt lukket, vil du sende info til MS". Og skriften var fet og litt for stor for det vinduet også. Fortsatt ingen som har noen anelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå