mcgroven Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 PC-versjonen av rollespillet Mass Effect kommer litt senere enn tidligere annonsert. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Mindre lastetid er alltid å foretrekke. Spilte igjennom HL2 her for noen dager siden og flygende spaggettimonster så mye loading det er i det spillet. Er helt skummelt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Spillet trenger uten tvil kortere heistider. Enkelte perioder i spillet må man ta heisen ofte, og da blir man gal av at det tar så lang tid. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bra av Bioware å ville gjøre konversjonen så perfekt som mulig, dette her skal bli deilig å endelig få på PC. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Venter gjerne en måned ekstra - pluss at da blir jeg ferdig med eksamenene før Mass Effect kommer til PC. Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 jaja bra det siden da kan jeg ønske meg det til bursdagen min som er dagen etter lansering Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sjæfen likte dette godt til 360, så regner med at jeg skaffer meg denne perlen når den slippes til PC. Har mer enn nok å spille i mellomtida, så bare bra de prøver å gjøre det så bra som mulig. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ooh, gleder meg til detta. forstår fullt og heilt at det er utsatt, men det hadde vore greit med 8. mai, for då har eg nettopp konfirmert meg og kjøpt ny data men ein månad er verdt mindre lasting og bedre kontroller Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Virker som en tradisjon at spill jeg venter på blir utsatt om dagen. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 At kontrollene på kjøretøyet i 360 versjonen i det hele tatt slapp gjennom Quality Assurance er jo et mysterium i seg selv er det ikke? Lenke til kommentar
freke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har da absolutt ingen problemer med å manøvrere makoen dit jeg vil. Digger faktisk å knalle rundt i den. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal spille dette når jeg er "ferdig" med gta4. Litt kjipt med utsettelsen men det kan jo gå lang tid før jeg er lei av Liberty City. Btw, noen som vet hvordan requirements vi kan forvente på dette spillet? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal spille dette når jeg er "ferdig" med gta4. Litt kjipt med utsettelsen men det kan jo gå lang tid før jeg er lei av Liberty City. Kommer nok til å gå et par tusen timer der ja. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 – Hvis det skal fungere, må det fungere perfekt. Det kan ikke bare se ut som biter vi har kastet inn i spillet, sier prosjektsjef på Mass Effect, Diarmid Clarke Tilgitt Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Gjør ingenting for meg at det blir utsatt, sålenge det blir bra Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Mass Effect intervju hos IGN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg