Gå til innhold

[PC]Bose COMPANION® 5 vs Razer Mako 2.1 - Hva er best og erfaringer?!

Anbefalte innlegg

Hei hei, siden Age of Conan kommer snart tar jeg en liten oppgradering av pc gadgets. siden jeg allerede har byttet ut mus og tastatur er det på tide å få kastet mitt 4-5 år gammle logitech høyttaler system ut.

Jeg har lenge "elsket" bose, har headsett fra de og vet at navnet bose står for kvalitet. valget var egentlig lett før jeg så Razer Mako 2.1.

Siden jeg likte det såpass godt kommer jeg hit for å søke om hjelp til å bestemme meg.

Er ikke sikker på om jeg kommer til å gå for Bose COMPANION® 5 eller 3. men tror jeg sparer litt lengre for å få 5'ern.

så noen som har erfaring fra Bose COMPANION® 5 /3 eller Razer Mako 2.1?

Og hva er egentlig best av disse. regner med at Companion 5 er en del bedre siden det har en slags surround. men hva med 3'ern?

funnet litt info fra Razer Mako 2.1

THX-certified quality and performance

ClassHD™ digital amplifier technology with digital DSP control

Higher efficiency curves, improved SNR and EMI, and lowered distortion levels

Patented THX® Ground Plane and THX Slot Speaker™ technologies

Downward-firing design with optimized acoustic enclosure

All-in-one remote control pod with touch-sensitive LED dial

3.5mm auxiliary input minijack

3.5mm headphone minijack

RCA audio input

Frequency Range:25-20,000Hz (+/-2.5dB 40-18,000Hz)

Total system power: 300W RMS

source

men har ikke funnet noe om bose.

Og jeg ber om at vi holder oss til topic, vil ikke ha mange bose hat poster osv. jeg skal ha en av disse 3 2.1 systemene, og la oss derfor diskutere dette.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv 1. generasjon av Companion 3 (fantes ikke 5'ern da) og jeg er strålende fornøyd med det.

5'ern har fått doble elementer i hver høyttaler som sørger for mer "trøkk" og en liknende surroundeffekt som 3-2-1-settene til Bose gir.

Når det kommer til spesifikasjoner oppgir ikke Bose noe slikt. Du må rett og slett bare høre på det og bestemme deg for om det er verdt å betale det det koster. :)

Jeg synes Blue Sky sine også virket veldig spennende, men de har jeg dessverre ikke hørt på.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...