tomsti Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei! Kan noen hjelpe meg, vær så snill??? Jeg får bare "åpnet" explorer noen ganger. Jeg er tilkoblet, men alikevel får jeg mld av at siden ikke kan åpnes. Dette gjelder både LAN og WLAN. Har også prøvd Opera, men har det samme problemet der. Jeg har også IP-adresse, så jeg skjønner ikke hva som kan være problemet... (hastigheten er på 100.0Mbps) Dette problemet dukker opp i etterkant av at jeg får spørsmål om jeg vil åpne ett eller annet. Men uansett om jeg svarer at jeg vil vente med å åpne, ikke vil åpne eller vil åpne, så kommer jeg plutselig ikke inn på explorer. Dagen etterpå kan jeg plutselig ha nett igjen i noen timer, før det samme problemet dukker opp igjen. Mulig det er litt lite informasjon til at noen kan hjelpe meg, men kan noen være så snill å prøve å hjelpe meg. Si ifra dersom dere skulle trenge noe mer informasjon =D På forhånd tusen takk Mvh Tommy S. Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har du prøvd å bruke en annen pc? Lenke til kommentar
tomsti Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Har du prøvd å bruke en annen pc? Jada, vi har andre PCer som er på nett her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå