Ustedalen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Blir et litt annen form for portrett fra meg nå. Prøver meg på en form for glamour, selv om det ikke er ment som slik glamourbilder du vanligvis ser for deg. Uansett, vet ikke en annen kategori det kan falle under. Classic dette også kanskje? Uansett, var ute å tok en del bilder med tre venninner i dag. Jeg kjedet meg, og vi fant ut at dette var en god ide. Egentlig skulle disse bildene bare brukes slik at jeg kan få en ide om hvordan jeg skal gjøre ting, i å med at disse har sagt ja til en full-dags photo shoot med kostymer, sminke og hele pakka. Uansett, jeg føler at dette bildet, samt noen til, ble ganske bra. Bakgrunnen er ganske ikke den helt ideelle, men føler allikevel at det fungerer. Noen innspill? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det første som kommer meg i tankene er at det er for mye luft over hodet til modellen, men hvis du cropper det, så tror jeg det kommer til å bli for lite luft nedenfor hodet hennes. Eller synes jeg bildet er fint, du har fått til skarpe og fine øyne med catchlight, og hun virker naturlig. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg klarer ikke å se på fjeset hennes uten å at øynene trekkes opp mot den hvite himmelen over hodet hennes. Det var det første jeg så på bildet også. Ellers synes jeg det er et fint bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Enig i at det burde croppes bedre i toppen. Samtidig synes jeg at bildet er fint for et personlig bilde, men modellen er litt kjedelig. Det er selvfølgelig subjektivt, men tror liknende posetur og setup med en mindre normal (på godt og vondt) modell hadde vært mer interessant. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Prøv bilde med 4:5 crop eller 1:1? Ta mest i topp, men også litt i bunn. Tror det kanskje ville hjulpet endel =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå