Kaloshi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 kan noen hjelpe meg med å fikse minn ps3 ??? jeg trenger å vite hva jeg gjør når jeg ikke får spilt på nett..har gjort det når jeg fikk ps3min men plutselig en dag fikk jeg ikke kobla meg opp. dette kommer fram: forbindelsen til playstation network har utløpt. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hadde det sånn et halvt år. Noen ganger virket det (ikke ofte), men jeg fant ut at det ikke var noe feil med PS, men med internet. Så jeg bare kjøpte nytt internet.. modemet! Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har hatt samme problem med PC. Nettet! Lenke til kommentar
Kaloshi Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 takk skal du ha..måtte vite hva som kan vere feilen vet du..men er det internet leverandøren du m¨bytte eller bare modemet..? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er nok mest sannsynlig bare modemet eller routeren han mener. Enkelte modemer og routere inneholder rare sperrer som kan skape problemer for diverse hardware/software, spesiellt de av eldre dato. Hvis du har Telenor f.eks, så ring dem og be om å få byttet til deres nyeste modem/router. Lenke til kommentar
Kaloshi Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 høres veldig bra ut...det er det jeg tenkte men vile bare vere litt sikker tilfeldig det er ps3 min det er noe feil med...men den funka helt greit før...men etter en opptatering så slutta det å funke..men takk det er akurat det jeg skal gjøre i morgen tilig. men ruter og modem er ikke det to forselig ting..skal jeg bytte begge deller tror du? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jo, det er to forskjellige ting, men den siste tiden har de fleste internettleverandører levert én kombiboks, som fungerer som begge deler. Dette kan i seg selv fjerne en del hodebry, ettersom separat modem OG router gjerne inneholder hver sin firewall som skaper problemer for hverandre. :S Lenke til kommentar
Kaloshi Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 høres perfekt ut. har du noe peiling på hvor mye det kan koste meg..? hva liger prisen runt en sån ? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hmm, er ikke sikker. Hvis du har noe gamle greier fra internettleverandøren din fra før av, så burde det vel ikke koste mye å få byttet til det nyeste. Du må nesten bare høre med de. Lenke til kommentar
Kaloshi Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 hei hei jeg bestilte den nå...700kr kosta det meg. men jeg hadde gammle greier ja..så reiner med at det kommer til å funke. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Aight, såpass. Ikke småtterier med andre ord. Kryss fingrene for at det fungerer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå