cruelphotography Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen portretter fra min side her. Har hatt så jævlig mye fotograferinger i det siste at jeg ikke kan poste ett bilde av hver fotografering engang lenger oO 1 fotografering hver kveld etter jobb, ca. er nok ca 3 uker bak på redigeringen oO så, her er ett par enkle portretter, no orbs this time ! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 For all del ikke dårlige portretter. Selv ville jeg sett bakgrunnen i det svart/hvite litt mer hvitere (kan bli en ganske bry high-key effekt). I det med farger irriterer det meg litt at genseren "forsvinner" sammen med bakgrunnen. Ellers var det meget skarpe og fine portretter. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Liker ikke ansiktsutrykket til modellen på bildet med hvit bakgrunn. Synes munnen hennes ødelegger hele bildet. Synes også det virker litt for tilfeldig med tanke på komposisjon. Første bildet har mer spenstig komposisjon, men liker ikke at ansiktet er så opplyst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 synes begge bildene var litt lyse i ansiktsområdet. Det høyre bildet ser nesten CG ut. Nå er vel det mye fordi vedkommende ser ut til å ha utrolig ren hud, men om det er noe der som burn tool kan markere litt bedre så tror jeg det blir bra spesielt på det venstre bildet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Uaktuelt for min del å mørkne ansiktet på det første. Ser at folk her er uenig med meg og registrer det, men er ganske enkelt uenig Så tar det med meg videre, men tror ikke dette bilde vil bli bedre med mørkere ansikt. IceFox, mulig jeg burde ha forsterket komposisjonen noe på ene der ja. Muligens en mye mere overdreven høyre stilling? Ødegård, er nok bare jeg som har tatt litt av med softinga av huden her.. må nesten ha sett meg litt blind på bilde, ble litt i overkant mye her ja. ble faktisk veldig mye.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Muligens en mye mere overdreven høyre stilling? Yep, det hadde sikkert gjort seg. Softinga skal eg ikkje kommentere i dag. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå