RamGuy Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg har plutselig fått små, og ikke bare små men veldig små ikoner på skriverbordet osv.. Kjører Windows XP 32bit.. Har lagt ved et bilde for å vise hva jeg mener, er det noen måter jeg kan få de en smule større? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Trykk først på skrivebordet med musepekeren. Hold så inne CTRL og scroll med musa. Hvis dette gjør at de blir enda mindre scroller du selvsagt andre veien... EDIT: La ikke merke til at de små ikonene var flere steder enn på skrivebordet. Er ikke helt sikker på hvordan du skal løse det de andre plassene. Endret 9. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Fungerte ikke Tror jeg vet hva det kommer av, når jeg opprettet min "super light" XP disk med nLite så klarte jeg å velge "desktop icon size 16". Det er vell ingen måte å få endret på dette nå uten å måtte opprette en ny disk og re-installere? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Joda, en liten endring i registeret så er det riktig igjen.. Vet tho ikke hvilken :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå