dj_j0tul Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hello folx! Sitter å titter litt på dette høyttaler-settet som mulig "økonomi-surround" til tv'en og PS3'en min..Blu-ray med grisefine bilder blir ikke det samme når lyden høres litt lunken ut i film fra Logitech Z4 anlegget jeg bruker på TV/PS3 fra før av. ved event. kjøp flyttes Z4-anlegget over til PC-en....hehe, hvor det opprinnelig stod Z5500 får masse skryt uansett kanal egentlig, så at lyden er bra tviler jeg ikke på. Spørsmålet mitt er rundt kablene som følger med....hvor lange er feks kablene til bakhøytalerene? de MÅ være minst 7 meter lange skal de komme seg bak sofaen En annen ting...kan man velge "source" på anlegget via fjernkontrollen? Tenkte på å sette "GET"-pvr'en inn på aux-inngangen på siden.... også ps3'en på den optiske inngangen. TAkke for alle svar! Trur dere detta vil funke? Grunnflata som skal "fylles med lyd" er ikke større enn maks 5-6m2, så trur anglegget kan duge om det er så bra som det sies det skal være Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har hatt dette anlegget i 2 år selv. Høyttalerledningene er ikke noe problem, for der kan du kjøpe egne kabler og koble på siden det er terminaler for vanlig høyttalerledninger både på høyttalere og forsterker(suben). De som følger med er vel ca 7 meter til bakhøyttalerne.. Ja, du kan velge source via fjernkontrollen, har selv koblet til Motorola PVR via optisk og dvd på coax.. Er en switch bakpå, som gjør at de tre minijack inngangen blir 3 x stereo innganger... så da kan man koble til mere stasj om man vil Har også brukt ps2 via optisk.. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 takk for ett godt svar Ser ut som det blir Z5500 med tiden da Rart det ikke har kommet en oppfølger egentlig? Begynner å bli noen år dette anlegget nå..hehe Forresten, er du fornøyd med anlegget Bardis? Fungerer godt i de fleste kategorier? Er Bassen justerbar? Hører den kan være MEGET kraftig iblandt, noe som tar seg dårlig ut i leilighet i 3 egt Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 takk for ett godt svar Ser ut som det blir Z5500 med tiden da Rart det ikke har kommet en oppfølger egentlig? Begynner å bli noen år dette anlegget nå..hehe Forresten, er du fornøyd med anlegget Bardis? Fungerer godt i de fleste kategorier? Er Bassen justerbar? Hører den kan være MEGET kraftig iblandt, noe som tar seg dårlig ut i leilighet i 3 egt Ja jeg er veldig fornøyd! Man får ikke no bedre høyttalere til prisen etter min mening.. Ja bassen og volumet i de andre høyttalerne justerer du digitalt via "lydkontrollen", jeg har bassen min på nesten minimum, ellers blir det litt mye dunk syns jeg...hehe.. Er mer glad i balansert lydbilde enn bare full dunk jeg da, vokst fra det andre litt..hehe Du vil ikke angre på dette kjøpet Rosinen i pølsa er jo den digitale behandlingen, som gjør at dette er like mye et hjemmekinoanlegg som pc-høyttalere! En kamerat kjøpte Creative Gigaworks 7.1 høyttalere, og han har alltid vært missunnelig på surrounden han ikke får ved bruk av vanlig dvd-spiller i stua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå