Refi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Ny Intel cpu.... hvilken?? Trenger/vil ha den til: Høy 3dmark score, Gaming, Nettsurfing, og vil at den skal være lett å overklokke. Socket: 775. Mitt hovedkort: Abit IP35 PRO så kommer spørsmålet, Duo eller Quad?? Budsjett: 2600 kr , måtte selge xboxen Jeg har hørt mye om e8400, men er det den jeg bør gå får? Trenger dere mer info, Så spør. Edit: Se jeg har vært flink p endra på at det stod hvem. Jeg er stolt av meg selv Endret 13. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
Refi Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 hvilken* Har jeg skrivd feil eller no?? eller hva mener du?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ja... Hvem bruker man bare om personer. Ikke gjenstander. e8400 er forresten en meget god cpu sånn for å holde det on-topic. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvilken er rett ja. On topic, hvorfor kjøpe ny CPU hvis du har kun et GeForce 8400 kort i pcen? Skjermkortet vil være en flaskehals. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hvilken er rett ja.On topic, hvorfor kjøpe ny CPU hvis du har kun et GeForce 8400 kort i pcen? Skjermkortet vil være en flaskehals. Man må jo starte å oppgradere ett sted. Og jeg har tenkt å kjøpe Sapphire Radeon HD 3870 X2 (CF),men jeg velger å starte med å kjøpe cpu, også skal jeg ha skjermkort. Endret 9. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ny Intel cpu.... Hvem??Trenger/vil ha den til: Høy 3dmark score, Trenger dere mer info, Så spør. Du kjører 3DMark mye/ofte? Quad er knallbra, men eg tror faktisk eg ville kjøpt en Duo var eg deg. Den er billigere, lettere å kjøle og klokke. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Ny Intel cpu.... Hvem??Trenger/vil ha den til: Høy 3dmark score, Trenger dere mer info, Så spør. Du kjører 3DMark mye/ofte? Quad er knallbra, men eg tror faktisk eg ville kjøpt en Duo var eg deg. Den er billigere, lettere å kjøle og klokke. 3dmark er den beste filmen min, så jeg har bestilt en Q6600 fordi: den får mye bedre score, og den er lett og klokke, og det er firekjerner og jeg vil ha POWER!! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) deleted.. Endret 10. april 2008 av lperik Lenke til kommentar
andylove Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) -- slettet --- blir helt matt av spørsmålene til kidsa.. Endret 10. april 2008 av andylove Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte til 1.400kr hadde vært helt perfekt til spilling . da hadde du vel kansje hatt et bedre skjermkort nå :S jaja.. slik går det. og da kan jeg vel anbefale deg å ikke kjøpe ATI. hold deg til nvidia Grunnen er at du betaler for mer enn du får :O vet alt om dette -.- Lenke til kommentar
Refi Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte til 1.400kr hadde vært helt perfekt til spilling . da hadde du vel kansje hatt et bedre skjermkort nå :S jaja.. slik går det. og da kan jeg vel anbefale deg å ikke kjøpe ATI. hold deg til nvidia Grunnen er at du betaler for mer enn du får :O vet alt om dette -.- Ati Sapphire Radeon HD 3870 X2 er billigere og bedre enn 9800gtx, men kampen om nvidia og Ati er nok ikke over, og ja jeg har stor respekt for nvidia. edit: Jeg mente Ati Sapphire Radeon HD 3870 X2 i crossfire er bare en tusen lapp dyrere og mye bedre. Endret 13. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ny Intel cpu.... Hvem??Trenger/vil ha den til: Høy 3dmark score, Trenger dere mer info, Så spør. Du kjører 3DMark mye/ofte? Quad er knallbra, men eg tror faktisk eg ville kjøpt en Duo var eg deg. Den er billigere, lettere å kjøle og klokke. 3dmark er den beste filmen min, så jeg har bestilt en Q6600 fordi: den får mye bedre score, og den er lett og klokke, og det er firekjerner og jeg vil ha POWER!! LOOL Lenke til kommentar
Refi Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Ny Intel cpu.... Hvem??Trenger/vil ha den til: Høy 3dmark score, Trenger dere mer info, Så spør. Du kjører 3DMark mye/ofte? Quad er knallbra, men eg tror faktisk eg ville kjøpt en Duo var eg deg. Den er billigere, lettere å kjøle og klokke. 3dmark er den beste filmen min, så jeg har bestilt en Q6600 fordi: den får mye bedre score, og den er lett og klokke, og det er firekjerner og jeg vil ha POWER!! LOOL 3Dmark filmen er bra da!! Det er den beste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ny Intel cpu.... Hvem??Trenger/vil ha den til: Høy 3dmark score, Trenger dere mer info, Så spør. Du kjører 3DMark mye/ofte? Quad er knallbra, men eg tror faktisk eg ville kjøpt en Duo var eg deg. Den er billigere, lettere å kjøle og klokke. 3dmark er den beste filmen min, så jeg har bestilt en Q6600 fordi: den får mye bedre score, og den er lett og klokke, og det er firekjerner og jeg vil ha POWER!! LOOL 3Dmark filmen er bra da!! Det er den beste filmen jeg har sett. Jeg også, digger den filmen! Lenke til kommentar
Veggie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har selv 8400 duo, fungerer sykt bra . Godt kjøp! bruker for det meste til Gaming, foreksempel Rainbow six vegas 2, Crysis. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har selv 8400 duo, fungerer sykt bra . Godt kjøp! bruker for det meste til Gaming, foreksempel Rainbow six vegas 2, Crysis. Hva er den klokket til? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Har selv 8400 duo, fungerer sykt bra . Godt kjøp! bruker for det meste til Gaming, foreksempel Rainbow six vegas 2, Crysis. Hva er den klokket til? Ja hva er den klokket til?? Jeg velger å gå for en quad, fordi det er much more power! Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har selv 8400 duo, fungerer sykt bra . Godt kjøp! bruker for det meste til Gaming, foreksempel Rainbow six vegas 2, Crysis. Hva er den klokket til? Ja hva er den klokket til?? Jeg velger å gå for en quad, fordi det er much more power! mee too!! Lenke til kommentar
Refi Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Har selv 8400 duo, fungerer sykt bra . Godt kjøp! bruker for det meste til Gaming, foreksempel Rainbow six vegas 2, Crysis. Hva er den klokket til? Ja hva er den klokket til?? Jeg velger å gå for en quad, fordi det er much more power! mee too!! Mee More too! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå