HOHOHOHO222 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 er invitert i et cocktail party, og det er dresscode. hva burde jeg ha på meg? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Cocktail Attire - generally seen referring to social gatherings, and some fine diningFor men, cocktail attire means suit and tie, or coat and tie. Colors and fabrics may vary with the season or with the location of the event. (A cocktail party at a friend's place would be a little less dressy than one held in a nice hotel.) Det er ikke verre enn å google "cocktail attire dresscode", så finner du en del forskjellig. Men et par ting: -Hvor gammel er du? -Hvor skal det holdes? Er det hjemme hos en person og ikke på et lokale, trenger du ikke å være helt stivpyntet. Endret 8. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Cocktail Attire - generally seen referring to social gatherings, and some fine diningFor men, cocktail attire means suit and tie, or coat and tie. Colors and fabrics may vary with the season or with the location of the event. (A cocktail party at a friend's place would be a little less dressy than one held in a nice hotel.) Det er ikke verre enn å google "cocktail attire dresscode", så finner du en del forskjellig. Men et par ting: -Hvor gammel er du? -Hvor skal det holdes? Er det hjemme hos en person og ikke på et lokale, trenger du ikke å være helt stivpyntet. Jeg er 15 år holdes hos en person. Noen som har noen tips til hva jeg kan/burde ha på meg? Endret 9. april 2008 av PortioN Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Da er nok ikke folk like nøye på kleskoden. En pen skjorte og dressbukse/fine slimfits kanskje? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Da er nok ikke folk like nøye på kleskoden. En pen skjorte og dressbukse/fine slimfits kanskje? hvilke farger? har litt tenkt på å gå med; svarte trousers, svart dressjakke og lyseblå skjorte. har dessverre ikke svarte sko, bare hvite. blir det bra eller? need help here folkens! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Skal på samme fest, så ser ingen grunn til å lage ny tråd. ber om meninger om meninger om dette antrekket; - Hvit skjorte - Pullover over skjorten. Lys grå. - Evt, slips. Rutet i fargene rosa, lilla, hvit, gull. - Svart bukse. [Vil gjerne ha andre innspill her, har ingen gode ideer m.h.t. bukse] - Sko, hmm. Er ikke sikker. Har brune, svarte, hvite, grønne, osv så er ikke sikker. - Accesories? ! Endret 11. april 2008 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 har dessverre ikke svarte sko, bare hvite. Svarte eller brune sko. Har du ikke så prøv å få lånt et par. Skal på samme fest, så ser ingen grunn til å lage ny tråd.ber om meninger om meninger om dette antrekket; - Hvit skjorte - Pullover over skjorten. Lys grå. - Evt, slips. Rutet i fargene rosa, lilla, hvit, gull. - Svart bukse. [Vil gjerne ha andre innspill her, har ingen gode ideer m.h.t. bukse] - Sko, hmm. Er ikke sikker. Har brune, svarte, hvite, grønne, osv så er ikke sikker. - Accesories? ! Mørke sko, svarte eller brune. Og dressjakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå