Kamande Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei Jeg må nå fornye mit norton aboenement og lurer på hvilket alternativ jeg skal velge. Alternativene er norton 360 2.0 1 eller 2 år eller vanlig Norton internett security. Er det noen av dem som kan anbefales eller bør jeg se etter noe annet. hilsen Kamande Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvilken bredbåndsleverandør har du? (grunnet til at jeg spør, er at mange har en gratislisens for en sikkerhetspakke i abonnementet sitt). Lenke til kommentar
Kamande Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Hvilken bredbåndsleverandør har du?(grunnet til at jeg spør, er at mange har en gratislisens for en sikkerhetspakke i abonnementet sitt). hei aha det tenkte jeg ikke på i farten, jeg har den sakteste hastigheten fra Canal digital jeg tror det er 135 kbps hilsen Kamande Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Canaldigital (CD) har F-secure, som er et godt av-prog. Avinstaller Norton før du installerer F-secure. Du finner mer info om lisens og nedlasting på CD sine nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå