GeirArne2 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Nordpolen? Endret 26. august 2011 av GeirArne2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det kan du glemme å klare før sommeren...tror ikke du klarer det til neste sommer heller. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Her er en fin guide:) http://trening.no/mndtips.php Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det kan du glemme å klare før sommeren...tror ikke du klarer det til neste sommer heller. Neste sommer, det er 1 år til..Du er klar over det? Ta sit ups, rett rygg, rett nakke, å gjør det skikkelig. 3 ganger i uken, så jogger du. Gjør du det virkelig i ett helt år, så får du jo mage muskler, å fett prosenten er lav @ magemusklene syns. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det kan du glemme å klare før sommeren...tror ikke du klarer det til neste sommer heller. Neste sommer, det er 1 år til..Du er klar over det? Ta sit ups, rett rygg, rett nakke, å gjør det skikkelig. 3 ganger i uken, så jogger du. Gjør du det virkelig i ett helt år, så får du jo mage muskler, å fett prosenten er lav @ magemusklene syns. Men resten av kroppen vil se ut som en fyrstikk. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ble ganske sjokkert over dette: Og husk: PAUSENE MELLOM HVERT SETT SKAL IKKE OVERSKRIDE 15 SEKUNDER.Jeg som elsker pauser Lenke til kommentar
varmit Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så det er først og fremst situps som gjelder når man skal bygge magemuskler? Har hørt at færre repetisjoner og større motstand kan være smart. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Crunches er bedre enn situps er vel en gjenganger å si. Situps kan skade ryggen og det er alt for lett å bruke andre muskler enn magen for å utføre situps enn crunches. Her er en video demonstrasjon av hvordan du tar crunches. Og det viktigste er vel å ta tung motstand hvis det er for lett uten vekter så bruker du vekter og konsentrer deg om å utføre de rett, løft med magemusklene og du lurer bare deg selv om du "jukser" Det skal kjennes i magen. Du kan også ta crunches med kabel om du synes vekter på brystet er vanskelig. Legger inn link til begge 2 jeg. Crunch Crunch med kabel Håper det var til litt hjelp. Edit til trådstarter: Leste ikke det med at du ikke hadde noe treningssenter i nærheten, beklager Det går alltids ann å finne tunge ting å holde på brystet mens du tar Crunches, 1,5 liter flasker med vann for eksempel, 1 liter vann veier 1 kg, utgjør kanskje ikke så mye, men prøv deg frem. Endret 10. april 2008 av SkyFish Lenke til kommentar
GeirArne2 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) omg så gay Endret 26. august 2011 av GeirArne2 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Dere sier dette ikke er mulig før sommeren. Er det ikke det? Med hard trening i 3 måneder vil du vel få noe i nærheten i alle fall? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Eg tror det ikke..og han sier ingenting om hvordan han ser ut og veier fra før Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Utnytter selv dette til å spørre et spørsmål. Selv er jeg litt rund. Jeg er ikke feit, men jeg har bare litt ekstra flesk kan man si. For 3 måneder siden trente jeg mye, veldig mye, men fallt ut av det etter 2-3 uker. Har tenkt til å gi alt for å komme opp på det nivået jeg var, nå til sommeren. (Og forhåpentligvis bli der). Har sett på dette programet, og har tenkt til å prøve meg på det. Om jeg jobber hardt og mye, vil det da være mulig å hente dette i land? Endret 14. april 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du hadde brukt søkefunksjonen så hadde du funnet mange treff, er ikke noen vits å lage nye tråder hvert år om samme emne når det er tråder fra forumet fra hvert år på denne årstiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå