jayplay Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Noen som har noen erfaringer med dette? Hører at nesten alle kommer inn, men har de egentlig et bestemt karakterkrav? En venn jeg skal starte med har mellom 3-4 i snitt og jeg har godt over 4. Stor sjanse for at begge kommer inn? Jeg snakker om jus 1. avd. Endret 10. april 2008 av jayplay Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 tja, ikke godt å vite det send en mail til de og spør, ville tru dere kommer inn bare jobb bra på skolen så går nok det bra skal du se Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Sendte mail idag men har ikke fått svar. Skal ringe imorgen hvis jeg ikke får respons Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Mitt inntrykk er at det fremste kravet Treider stiller er villighet til å betale ~40k/årlig. OPPTAKSRAV VED TREIDER Fullført og bestått tre-årig videregående skole (generell studiekompetanse). Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Hørte noe rykter om at man trengte 4 i snitt for at de skulle være sikre på at du klarte å fullføre studiet. Jeg har booket møte med en rådgiver der nede imorgen så håper det bringer noe klarhet. Lenke til kommentar
1503 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 De har 1. avdeling jus på Folkeuniversitetet også. Det kan jo være et alternativ. Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Ja men da er du helt for deg selv. Noe av det du betaler for ved treider er den verdifulle oppfølgingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Var det noen krav? Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Ja var der idag. Hun sa man helst burde ha rundt 4 i snitt for at de kan vite and man har en sjans på studiet. Hun sa også at de hadde mange søkere så de tok 150 beste. Men så snakket jeg med en kar som gikk der iår. Han kom inn med rundt 3 i snitt så vet ikke helt hva jeg skal tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå