glennib Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei. Jeg har brukt Winamp på Vista i et halvt år, og her om dagen fikk jeg opp beskjeden: Winamp har sluttet å virke. Også sier Vista ifra om at jeg vil få opp en løsning på problemet om sånt finnes når jeg lukker programmet. Jeg lukker programmet og ingenting hender, så jeg går utifra at Vista ikke fant noen løsning. Jeg tenkte at jeg kunne laste ned nyeste Winamp for å se om det fungerte, men det gjorde det ikke. Samme problemet. Er det noen som kan tenke seg hva som kan være galt og evt. en løsning på dette problemet? Hjelp mottas med masse takknemlighet! Lenke til kommentar
juhu Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har hatt samme problemet når jeg har benyttet winamp på skjerm nr 2 i dualscreen oppsett, med ultramon taskbar installert.. samme til deg? Lenke til kommentar
glennib Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Nei, jeg har bare en skjerm, også bruker jeg ikke dette programmet du snakker om.. Jeg tror dette skjedde etter jeg installerte Spybot Search&Destroy. Kanskje det har ødelagt for Winamp? Jeg vet ikke.. Noen som har noen formening om hva problemet er? Kan prøve å avinstallere programmet etterhvert og se hva som skjer, men akkurat nå har jeg ikke tid, så hvis noen har en ide om hva det kan være, eller har samme problem, vennligst rop ut! BTW juhu. Har Ultramon Taskbar gjort noe med registeret ditt? Lenke til kommentar
juhu Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da er det sikkert ikke ultramon som er problemet.. jeg har også spybot derimot. har du prøvd å avinstallere spybot å da prøve? Lenke til kommentar
glennib Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg kan prøve å gjøre det imorgen, for nå må jeg rekke å dusje før jeg sovner.. Jeg får ta tråden opp igjen da, så får du følge med om det kommer noen svar! Lenke til kommentar
glennib Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Jeg prøvde å avinstallere Spybot, men det hjalp ingenting. En kompis fortalte at jeg skulle skru av alt som hadde med videoplugins å gjøre i installasjonen, og at det da ville fungere. Jeg prøvde på det, og det ser ut til å ha fungert så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå