yuo are smart Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Adde "henne" på MSN, men hun har ikke godtatt enda. Kan bli arti dette, så lenge jeg ikke faller pladask og sender alt jeg eier av penger til henne. :| Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Haha, altså når du mister draget på en som utelukkende er ute etter å svindle penger fra folk ved å late som hun liker de; da må du virkelig vurdere hvor bra dametekke du har loathsome! Nå gir du meg bare dårlig selvtillit Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Får håper jeg har bedre hell med Mrs. Stone da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 What? Her har noe drastisk skjedd! Er det deg PepsiCo? Hirr hirr^^ Nei, faktisk ikke :| har ikke logga seg på hos meg enda Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hjelpes. Må dere ikke spamme ned....mannen (O.O) da. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hjelpes. Må dere ikke spamme ned....mannen (O.O) da. Blir jævla irritert over at de plukka akkurat min profil på Match, menmen, kanskje jeg ser fryktelig naiv ut. Vel, i dag mottok jeg altså mail fra "yakubu", og har fått noen kjempefine bilder skikkelig bra dame, jeg må jo være ganske kjekk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hold deg unna Match og andre datingsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå