dennis88 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hei, jeg har en amd xp2000 t-bred, men jeg vet ikke om den er type A eller B? Jeg kjøpte den på komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=6&s=pl Hvordan finner jeg ut om det er A eller B uten å måtte åpne pc'en? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Din prosessor: AXDA2000DKT3C 2000+ Palominos: If the website you're ordering from shows an order code of AX2000DMT3C, that's a Palomino. TBredA: If the website you're ordering from shows an order code of AXDA2000DKT3C, that's a Thoroughbred A. TBredA/B: If the website you're ordering from shows an order code of AXDA2000DUT3C, that could be either a Thoroughbred A or Thoroughbred B. The only way to distinguish between the two is by the stepping code. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Lettere sagt, det er en T-bred A. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Hva er egentlig forskjellen? Har hørt at type B er bedre til overklokking, men kan jeg overklokke min xp2000 t-bred til ca. xp2200 speed selv om jeg har type A? Jeg har en glacia tech vifte, type igloo 2320. Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 det kan du sikkert, det er jo bare å prøve. Jeg har en 1800 T-bred A som er klokket til 1921. Den bare stopper under booting eller restarter seg når den er klokka til 2000. jeg trenger en bedre PSU for å få den stabil. Lykke til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå