CapitalSheep Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg har lenge prøvd å finne en kabel som går fra pcen til tven, slik at jeg kan se skrivebordet på tven. Jeg har prøvd å koble til med S-video, men da blir det ikke god kvalitet, og TVen jeg bruker er en stor gammel boks, ikke en LCD TV. Takk for alle svar som kan hjelpe! Endret 8. april 2008 av mazz_222 Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 etter min mening finnes det i utgangspunktet ikkje en annen løsning på store gamle bokser av en tv enn s-video Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 etter min mening finnes det i utgangspunktet ikkje en annen løsning på store gamle bokser av en tv enn s-video Resultatet blir dårlig fordi det er veldig lav oppløsning på CRT TV'n, og den lave oppløsningen på den forholdsvis store skjermen blir forstørret til det ugjenkjennelige. Funker til å se film fra PC-en, men ikke mer. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det finnes VGA-til-SCART kabler som sikkert kan brukes, eller er den gamle boksen din en pre-SCART-modell ? Har ikke prøvd dette selv, så aner ikke hvordan kvalitetet blir. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 ja, den har en scart kontakt, men virker den kabelen da? Har hørt at det er noen problemer med den. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) -bump Endret 23. mai 2008 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå