tobbe667 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg skal selge min playstation 3. Den er relativt lite brukt, og har ingen skader. Med følger det 2 stikker, 6 spill, 2 blu-ray filmer. Hva er en realistisk pris for denne? Vil ikke jobbe lenge med å få den solgt, så trenges ikke å presses til det absolutt maksimale. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 om du sitter på en del "må-ha" spill så får du sikkert 6000+ kanskje over 7k og.. gidder ikke gå gjennom qxl og kikke, bare synser Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Tror du kan kjøre mer for den pakka. Jeg solgte min 60 GB med to kontrollere og HDMI-kabel til 6.500 i forrige uke, men kanskje jeg bare hadde gullhår i toern EDIT: Det tok for øvrig bare to timer fra annonsen ble lagt ut på Finn før den var solgt. Endret 8. april 2008 av Liquidant Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er uansett bra å selge den no før det evt. blir relansert ny utgave med PS2-støtte. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jepp er nok god timing å selge 60gig versjonen av ps3 nå. Jeg vil bråtippe på at du kan få godt 7 høvdinger for din bundle. Skal vel sies at jeg har omtrent null oversikt over hva dette går for over nettet da. Men som sagt, ikke nøl for lenge med å få solgt dette om du er sikker på at du vil selge. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 La akkurat ut min Ps3 med Uncharted og AC for 7500kr, så får vi se hvor interesserte folk er Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har 60 gb versjonen, 2 kontrollere, og spillene:Def jam, Fifa 08, AC, ROFM, Call of duty 3, Motorstorm og Army of two. HVor mye kunne jeg fått for detta? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kan jeg få Call of Duty for 100 lapp ? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kan jeg få Call of Duty for 100 lapp ? Har ikke tenkt til å selge ps3 en min, bare alltid lurt på hvor mye jeg kunne få ' Noen som vet? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Skjønner ikke hvorfor spør om sånt hele tiden.. det er bare en måte å få vite det sikkert på. Legge den ut på finn eller qxl Endret 10. april 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Skjønner ikke hvorfor spør om sånt hele tiden.. det er bare en måte å få vite det sikkert på. Legge den ut på finn eller qxl Ja men jeg har jo ikke tenkt å å selge den da, derfor jeg lurte, er vel det forumet er for, å få svar på ting du lurer på og diskutere forkjelige ting Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Skjønner ikke hvorfor spør om sånt hele tiden.. det er bare en måte å få vite det sikkert på. Legge den ut på finn eller qxl Ja men jeg har jo ikke tenkt å å selge den da, derfor jeg lurte, er vel det forumet er for, å få svar på ting du lurer på og diskutere forkjelige ting wink.gif Skjønner det, men det er jo umulig å vite.. Det nærmeste en kommer er vel å søke på qxl eller finn selv for å se hva de går for. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Skjønner ikke hvorfor spør om sånt hele tiden.. det er bare en måte å få vite det sikkert på. Legge den ut på finn eller qxl Ja men jeg har jo ikke tenkt å å selge den da, derfor jeg lurte, er vel det forumet er for, å få svar på ting du lurer på og diskutere forkjelige ting wink.gif Skjønner det, men det er jo umulig å vite.. Det nærmeste en kommer er vel å søke på qxl eller finn selv for å se hva de går for. Ja det er sant, litt sløvt av meg å ikke ha giddi å gjort det;) Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ja det er sant, litt sløvt av meg å ikke ha giddi å gjort det;) Det kalles latskap, og er veldig akseptabelt =) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ja det er sant, litt sløvt av meg å ikke ha giddi å gjort det;) Det kalles latskap, og er veldig akseptabelt =) Latskap er ikke akseptabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå