kimarve Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Beklager for dårlig tittel, men jeg bor på internatet og nette skrur seg av kl 00.00 bruke Limewire og online spill (hvis de allerede var startet før 00.00. Er det noen spesielle web-browsere som kan funke etter 00.00 ??? Som konstant bruker nette hele tiden på en måte. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hmmm, forstår ikke helt hva du mener, men jeg tipper at de sikkert slår av hele systemet, eller noe sånt, slik at det ikke er mulig å få tilgang til internettet. Og det med web-browsere har jeg aldri hørt noe om. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Om jeg ikke husker helt feil så pleier de fleste internat og gjøre dette. pga av reglene og pågrunn av tidligere erfaringer. De rett og slett kutter av all stømm. til modemet/fiberconvertern eller vilken type nett som kommer inn. Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Eks jeg kan starte en nedlastning i Firefox som kan gå hele natten fordi den er aktiv hele tiden. Leter etter browser som man kan bruke konstant "reload" traffikk, emn det finnes vell ikke... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Visst dei drar ut strøm til modem, ruter etc er det nok ingenting du kan gjere. Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Visst dei drar ut strøm til modem, ruter etc er det nok ingenting du kan gjere. Det gjør de ikke det er en grunn til at jeg fremdeles kan laste ned etter 00.00 eller spille et online spill så lenge jeg holder det i gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Høres ut som de av en eller annen grunn bare kutter dns. Da vil man ikke finne url, men ip-ene man allerede har vil fortsette å fungere. Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Høres ut som de av en eller annen grunn bare kutter dns.Da vil man ikke finne url, men ip-ene man allerede har vil fortsette å fungere. Hmmm takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå