Gå til innhold

Har våpenbytte NOENGANG gitt fra seg lyd til andre i CS?

Anbefalte innlegg

Jeg har en diskusjon på gang. Jeg har en kompis som sier at andre kan høre en lyd når man bytter fra våpen til granat og kanskje omvendt.

Jeg har testet dette ingame med han og det kom absolutt ingen lyd, men han står fortsatt fast på at det i hvertfall har vært slik at det lagde lyd.

Jeg mener da også at dette må være fra senest 1.5 og at det aldri har vært en sånn lyd i CS.

Han sier også at det kan være en bug, men siden for at det skal være en bug, så må buggen allikevel spille av en lyd (lyden må ha en opprinnelse, siden det er en programmeringsfeil som frembringer den) og det er ingen lyder som jeg kjenner igjen fra CS som er slik han forklarer den (en helt lav lyd som man så vidt kan høre, som nesten bare høres ut som om du roter med ledningen og det skaper støy).

Jeg tror at han hadde feil og at han nekter å innrømme det, men oppretter tråden ettersom jeg ikke har beviser for at jeg har rett

Endret av _Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakker om CS 1.6 og om hva andre hører,ikke hva en hører selv.

Vi har testet og man hører absolutt ingenting når man bytter til andre våpen, utenom når man bytter til kniv, og når man reloader.

Det vet jeg, men jeg lurer på om noen som vet om det har vært annerledes i tidligere CS-verisjoner (1.5 og eldre)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du hører kun kniven ved våpenbytte, men du hører flere av våpna når du reloader.

litt off topic men...er det neon plass man kan kjøpe de eldre versonene? finnes det en pakke med de noen plass? :) 1.3, 1.4, 1.5..?

Sjekk sticky, så finner du svar..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...