care1337 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Heisann Jeg ønsker å lure er par folk, ved å sende noen meldinger til dem - anonymt. Har googlet en times tid, men finner ikke andre tjenester enn luresms.no, og den var svindyr og kostet masse pr tekstmelding. Jeg kan betale litt, men da ønsker jeg å sende en del også. ^^ PS: Er ikke noe kriminelt altså. Hehe. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Lag en skypekonto, lad den opp med noe spenn, så kan du sende sms fra skype. SMSen vil bli fra "brukernavnet ditt". Så da kan du feks lage en skypekonto med navn "Advokaten" som SMSmeldinga blir sendt fra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kan du ikkje bruke ein av nettstadene som tilbyr nokre SMS i dagen? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kan man ikke bare velge skjult id a ? det funker når man ringer i allefall Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kan du ikkje bruke ein av nettstadene som tilbyr nokre SMS i dagen? Da er man ikke anonym, da det vil stå navn/tlf nummer :/ Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Kan du ikkje bruke ein av nettstadene som tilbyr nokre SMS i dagen? Da er man ikke anonym, da det vil stå navn/tlf nummer :/ Det jeg trudde også. Men jeg har hørt om folk som har sendt anonyme meldinger, gratis... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og sende trusler til andre er ulovlig. Neppe tror jeg du skal prøve og gjøre noe "artig". Jeg har et annet harmles tips jeg kan gi deg over PM viss du har lyst. Morro er det. De aner ingenting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Du kan jo lage en avtale med en SMS-gateway og laste ned software fra dem. Da kan man velge avsendernummer selv. Ulempen er at man må betale for 10 000 meldinger om gangen + etableringsgebyr som regel. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sjekk i noen blader eller noe. Husker vi pleide å finne sånne tjenester i blandt annet TOPP. Samme med alt det andre jamba-tullet. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Her er hva du leiter etter Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kan du ikkje bruke ein av nettstadene som tilbyr nokre SMS i dagen? Da er man ikke anonym, da det vil stå navn/tlf nummer :/ Det jeg trudde også. Men jeg har hørt om folk som har sendt anonyme meldinger, gratis... og sikkert ulovlig også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Her er hva du leiter etter Der der så bra ut. Helt til jeg leste dette: Som medlem av luresms.com, godtar brukeren å motta en infomelding via sms hver måned. Maks pris på denne kan være 30 NOK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvis du eller en kompis har en palmpilot, samt en mobiltlf med modem (noe sikkert alle har idag?) er det ekstremt lett å sende sms med hvilket som helst avsendernr. Da kan du bruke dette programmet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 før kunne man sette h4l først i melidnge for at den skulle være anonym ' det var gøye tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå