Donnie Darko Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hvilken størrelse skal du ha logoen i? Jeg har denne her, men den blir vel for stor... Edit: "Comunity" skrives vist "Community"... Tusen takk. Jeg tror jeg bruker den Jeg vet ikke hvilke str. jeg skal ha den i EDIT - Bakgrunnen var feil. Vet du hvordan den får lik bakgrunn som siden? Du kan forresten se hvordan den ble: http://www.younor.meektube.com Endret 12. april 2008 av Commencal Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Det var ikke bare bakgrunnen som var feil, størrelsen også. Funker dårlig å skalere bildene som skal brukes på nettsider, det ser du kanskje. jpg-filer er heller ikke å anbefale. Bruker du png eller gif blir bakgrunnen gjennomsiktig Endret 13. april 2008 av Engel_Linn Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bumping tillates kun unntaksvis, og da kun etter 24 timer. Dette er å utnytte vår velvilje på dette punktet, da det står i retningslinjene at bumping ikke er tillatt. Tråden stenges, og noen bør puste lettet ut over at det ikke ble advarselsøkning denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg