mhm. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som vet mer om Red Alert til PS3? Eller om det er noen andre "lignende" strategispill til PS3 på trappene? Lenke til kommentar
spincher Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 World in conflict kommer (forhåpentligvis) snart ! Gamer om konsoll-WIC Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Red Alert 3 - Jeg vil tippe det kommer til konsoll også Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det må da komme ut! Det er en ren klassiker! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Vet ikke noe om det nye Red Alert. Hva med Red Alert i mellomtiden til PSone Haha, husker det spillet. Genialt Endret 9. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du har jo også C&C Tiberium Wars da Der er veldig bra Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har fått det for meg at Red Alert 3 bare kommer til PS3 og Xbox, eventuellt til PC etterhvert. Så du kan nok nyte RA3 på PS3 når det slippes Lenke til kommentar
Typho Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er helt feil. Red Alert 3 kommer til PC, PS3 og Xbox 360 Det har ennå ikke fått noen releasedato. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er helt feil.Red Alert 3 kommer til PC, PS3 og Xbox 360 Det har ennå ikke fått noen releasedato. Ja hvorfor i all verden skulle det ikke komme til pc? Strategi spill vil alltid være best på pc, sånn er det bare. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ser ikkje heilt problemet med strategispel på konsoll, er vel berre å koble til tastatur og mus om man absolutt må ha det? Blir garantert lagt til. Så lenge det er bra kontrollscheme på padden burde det gå supert, dei beste spelarane av strategi bruker aller mest tastatursnarveier uansett, likte godt våpenbyttesystemet til Ratchet & Clank, om dei får nåke lignende systemer til mengden med menyer som trengs burde det gå bra. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Du har jo også C&C Tiberium Wars da Der er veldig bra Nå har ikke jeg Xbox da..... Derfor jeg skrev i Sony-delen og kalte tråden for "Red Alert eller andre strategispill på PS3" Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du har jo også C&C Tiberium Wars da Der er veldig bra Nå har ikke jeg Xbox da..... Derfor jeg skrev i Sony-delen og kalte tråden for "Red Alert eller andre strategispill på PS3" Hehe, var litt usikker, og gadd ikke å gå tilbake å se hvor den var postet Men så vidt jeg vet fins det til PS3 også? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nei det finnes ikke til PS3. Kun PC, 360 og Mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå