Gå til innhold

Hvem er EID?

TGL

Anbefalte innlegg

For oss som er litt usikkre, er vi blitt eid? Jeg kan jo komme med min histore og få høre hva dere mener :p Dere som ikke har blitt eid har kanskje en historie å fortelle likevel, dersom dere har eid noen!

Som den natteravnen jeg er, sovner jeg alltid i timene, og som i hvilken som helst annen naturfagtime så sovnet jeg da altså forleden også. Jeg sov godt og lenge :) Da jeg våknet senere i timen følte jeg at det var litt vått i fjeset, Søren! tenkte jeg da jeg trodde jeg hadde slevet på meg. Jeg så opp og så til min store forundring at HELE klassen satt å stirret på meg, joda, alle sammen, inkludert læreren. Det svirret da mange tanker i huet mitt om hva jeg hadde gjort mens jeg sov. Jeg følte meg generelt ganske våt og rettet meg fort opp for å få med meg hva som hadde skjedd med da jeg plutselig kjente det rant masser av kaldt vann ned i nakken. Og latteren brøt løs....

Med andre ord, hele klassen hadde gjort suksess med deres konspirasjonsplaner om å burne(drukne) den stakkars sjelen som bare prøvde å få litt søvn :( Det viste seg faktisk at læreren samt resten av klassen (uten å gripe inn) hadde sittet å fulgt med på de to guttene bak meg som hadde bestemt seg for å helle vann over hele meg til jeg våknet.

Alle som har en "eid"-historie å fortelle kan jo komme med den her?! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja e ble en gang overfalt mens e spiste maten min, det som skjedde da var at di kom 6 stykker og dengte meg, og så satt han ene i klasse på 120kg seg opp på meg, til de fikk bindt meg med ledninger og teip, der etter løfta di meg ut i ganga mde som går på dahlske vet at den er veldig stor og sirka 800 elever der i storefri som det da var.

Lenke til kommentar
tja e ble en gang overfalt mens e spiste maten min, det som skjedde da var at di kom 6 stykker og dengte meg, og så satt han ene i klasse på 120kg seg opp på meg, til de fikk bindt meg med ledninger og teip, der etter løfta di meg ut i ganga mde som går på dahlske vet at den er veldig stor og sirka 800 elever der i storefri som det da var.

Haha :D:thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, du store min! Det kan kalles en smell :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...