Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

peugeot speedfight 2 wrc trøbbel !

zuppi

Anbefalte innlegg

Hola.. Nå har det seg slik at scootern starter. Men, når jeg gir gass så går den ikke framover! Noen som har noe forslag til hva dette kan være ? Testet gasser,plug og reim. Ingen av de delene ihvertfall. Akurat som den ikke vil gå i gir. står bare å ruser seg lism. Any ideas ?? Venter spent på svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan også være reima, er du sikker på at den er hel da, trådstarter? For jeg har opplevd at reimen har vært defekt, men allikevel ikke røket av.

Aka slitt reim eller at den ikke er strammet

Men han sa hadde sjekka den da..

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Hej.. Jeg har fått det til ;) Viste seg at det var nåla i gassern som hadde løsnet ja;) Så nå går den framover ihvertfall. Men, draget er veldig dårlig da. Samt maxfart på 70kmt bare. Står på 70cc malossi cylinder. Samt byttet innsug etc, gasser, trimvariator, clutch, powerfilter og yasumi effektanlegg ;) Så skal vell egentlig gå i 100 kmt. Litt usikker om det er reima alikevell da. Noen som vet hvor tjukk reima skal være da ? Skal ikke si for 100%at det ikke er det som er feilen da.. muli muli..

post-158195-1208203864_thumb.jpg

Endret av zuppi
Lenke til kommentar
Nåla i gassern? Hvordan kan det være den, når motoren går og den bare ruser seg??? :dontgetit:

Har du peil på hvor bred reima skal være du ?? sonn den blir slitt er det ikke d da ? i bredden altså!? Og hvordan strammer man ei reim ?[/size] Z

Endret av zuppi
Lenke til kommentar
Aner ikke jeg :p Men du vil ihvertfall se det på reimen om du ser nøye på den.

[[size="4"]font="Comic Sans MS"]Oki. Ser helt grei ut den azz.. Kanskje litt vell slakk.. Men hvordan kan man stramme reima da ? Er dette mulig ? Har du samma scootern selv elr ? [/font][/size]

Lenke til kommentar
Aner ikke jeg :p Men du vil ihvertfall se det på reimen om du ser nøye på den.

[[size="4"]font="Comic Sans MS"]Oki. Ser helt grei ut den azz.. Kanskje litt vell slakk.. Men hvordan kan man stramme reima da ? Er dette mulig ? Har du samma scootern selv elr ? [/font][/size]

Har peugeot speedfight 2 206 wrc slangeløse dekk ?? Noen som veit hvor de kan ha bra dekk til en billig penge ?? Holla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...