numbnut Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dette skjønner jeg ikke en tøddel av.. Når jeg, av og til, dytter inn en usbkabel, en minnepenn etc etc etc restarter maskinen som om jeg skulle trykket på reset knappen.. Andre ganger kan jeg trekke den inn, ut om og om igjen uten at noe skjer. Har hørt om dette før men jeg har ingen verdens ide om hva det er.. Noen? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Du har en kortslutning gående der antagligvis. Har du knekt\bøyd noe i usb porten i det siste? Ligger det noe inni der? Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 det har vært slik siden jeg kjøpte maskinen.. fikk tilsendt nytt usbkort fra Komplett.. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Okay. Men da kan ikke jeg hjelpe deg dessverre. Har nemlig samme problem som deg når det gjelder usb`en. Da jeg var uheldig å knekke noe inni porten. Men det er helt sikkert en her som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 okei... fant ut at dette emnet var nogenlunde likt mitt problem og prøver nå å få hjelp til hva problemet kan være. Jeg plugger inn min Sony Ericsson med usb-kabel, som vanlig, men etter noen minutter blir skjermen blå, og jeg får opp melding om at det er noe galt med enheten/noe farlig.. Jeg får beskjed om å restarte maskinen, det samme skjer når jeg prøver igjen. Senest i går brukte jeg mobilen og usb-kabelen, og hvis ikke onde gnomer har tukla med noe i løpet av natten skjønner jeg ikke hva som er galt. Er totalt nybegynner på alt som har det slike feilmeldinger og vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Fins det noe der ute som kan??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå