Gå til innhold

De med erfaring hvilken Canon 70 - 200 versjon f4/f4is/f2.8/f2.8is

Anbefalte innlegg

Helst de som har prøvd eller har en eller flere av disse versjonene. Det med prisen vet jeg men det er linsene opp mot hverandre som jeg er interessert å vite før et kjøp. Blir mye synsing fra meg og andre hvis enn aldri har brukt noe av dette selv :) Ta gjerne med kamera som er brukt, har kanskje ikke noe å si ?

Har selv Canon 400D

Hva med garanti hvis jeg kjøper fra USA ?

Endret av Neotetra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er diskutert i det vide og det brede før, og en så lite definert spørsmålstilling har lite for seg.

Har hatt alle (i tillegg til 80-200 2.8L)uten om 4IS, den har jeg bare såvidt prøvd. For mitt bruk er det faktisk den som frister mest, og jeg kommer antaglig til å vurdere å bytte min 2.8IS inn i en slik (har lyssterkt fastoptikk i området fra før, det er meget verdt å nevne - for uten de hadde det ikke vært aktuellt).

Det hele kan konkluderes med at det kommer an på bruken, og litt på prisen. Enkelt og greit. Samtlige leverer reslultat gode nok til coveret på National Geographic, bare fotografens evner står i stil.

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar
Dette er diskutert i det vide og det brede før, og en så lite definert spørsmålstilling har lite for seg.

Har hatt alle (i tillegg til 80-200 2.8L)uten om 4IS, den har jeg bare såvidt prøvd. For mitt bruk er det faktisk den som frister mest, og jeg kommer antaglig til å vurdere å bytte min 2.8IS inn i en slik (har lyssterkt fastoptikk i området fra før, det er meget verdt å nevne - for uten de hadde det ikke vært aktuellt).

Det hele kan konkluderes med at det kommer an på bruken, og litt på prisen. Enkelt og greit. Samtlige leverer reslultat gode nok til coveret på National Geographic, bare fotografens evner står i stil.

Ok takk ser ut som det var mye liv i tråden til Snekkern så tar det eventuelt derfra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...