Gå til innhold

Beste MMORPG noensinne! start idag (gratis) guide medfølger.

Anbefalte innlegg

Dette er selfølgelig om Ultima Online.

Sharden jeg spiller på har en playerbase på ca 500 aktive

spillere. og nå vil de få flere til å spille.

Jeg har tatt oppgaven på å prøve å få nye spillere dit.

Vil bare si at jeg anbefaler dette spillet på det varmeste. Ved første øyekast ser det ut som et dritt spill (skal innrøme det) men det er et helt unikt spill.

Bedere pvp enn i noen andre spill, det handler ikke bare on levlin, med utrolig mye om hvor god du er til å spille. Veldig mye om timing og sammarbeid i større kriger.

Ok, nok om det.

Først må dere laste ned clienten.

Bare en ting til, dette er gratis, fult lovling! Den forrige tråden min ble stengt får en moderator trodde det hadde med piratkopiering å gjøre. men det er altså fult lovlig!

Da kan vi begynne!

Først må dere som sagt laste ned clienten.

Den finner dere her

OBS: last ned Ultima Online: Mondain's Legacy, ikke kingdom reborn!!!

Mest dere laster ned clienten, last ned razor. her

Installer razor, viSs dere for problem med noe om net framework, last ned og installer dette her

Nå har dere alt dere trenger får å begynne å spille. når dere starter spillet for første gang, etter dere har installer razor og ultima online clienten, klikk på ultima online clienten og patch den.

Når dere har gjort det, bare kryss ut spillet og slå på razor. da kommer det opp en velkomst skjerm: welcome to razor. der skal det se sånn ut: razor.jpg

Når det er klart, klikk bare Okay.

Da kommer selve UO (jeg kaller ultima online for UO fra nå av!) opp. der skriver dere bare inn ønsket brukernavn og passord.

OBS: bare 2 accounter per ip!

Etter dere har fylt inn brukernavn og passord:

1. klikk enter.

2. velg defiance UOR.

3. velg New

4. Der vil jeg anbefale å velge warrior siden det er første gang.

5. lag characteren.

6. enter.

Da er dere ferdig.

Resten er mye enklere å forklare "In game" eller over msn, viss dere har noen videre spørsmål.

Her er en veldig bra guide: http://www.mydotdot.com/dfiwiki/index.php?title=Main_Page

Jeg sier det en gang til, det ser jævli dårlig ut, og er veldig vanskelig å skjønne i starten, men ikke gi opp.

Jeg kan LOVE at dette blir favoritt gamet viss dere lærer dere spillet.

Vis dere prøver men ikke får helt greie på det. add meg på msn: [email protected]

NOTE: viss dere starter sammen 3 eller mer, skal jeg kjøpe et lite hus og guild sten til dere, så dere har lett for å begynne!

Håper virkelig det er mange som vil starte =)

Endret av SeerShadow
Videoannonse
Annonse
Din forrige tråd ble stengt pga. snakk om piratkopiering/privatserver.. Hvorfor lager du en ny?

Rapportert

Det forklarer jeg i innledningen...

Det er ikke noe med piratkopiering å gjøre. Og det finnes bare privatservere nå for tiden.

Som sakt, ingen ulovligheter i det hele tatt.

Sist jeg sjekket får man fremdeles kjøpt UO i butikken, så "gratis" er det nok ikke. Rapportert enda en gang, så kanskje han lærer.

For øvrig er koster Guild Wars ingenting å spille, og flere asiatiske spill som Cabal Online, Sword of the New World og 9Dragons er helt gratis og fullstendig lovlig å laste ned og spille, så om det er økonomien som tvinger ham til å spille et ti år gammelt spill har han lovlige alternativer.

Endret av thecrow77
Din forrige tråd ble stengt pga. snakk om piratkopiering/privatserver.. Hvorfor lager du en ny?

Rapportert

Det er ikke noe med piratkopiering å gjøre. Og det finnes bare privatservere nå for tiden.

Siden originalen koster penger så er dette ansett som "Piratkopiering". Har selv sett Ultima Online i spillbutikker.

Sakset fra Ultima Online sine sider:

Getting UO

There are several ways you can start playing UO:

* Download the 14-day free trial here

* Download the UO client and purchase a Ultima Online: Mondain's Legacy code.

Altså, ikke gratis.

Endret av Bjohansen

Rapportert

Siden originalen koster penger så er dette ansett som "Piratkopiering". Har selv sett Ultima Online i spillbutikker.

Ultima Online: age of shadows, det er den første clienten. den tror jeg ikke du finner gratis lovlig.

Men Mondains Legacy or Kingdom reborn er helt gratis!

Kingdom reborn er en nesten helt ny client som ble laget gratis. tror du finner filmer om det på youtube.

Mondains legacy og kingdom reborn har aldri kostet noe. og er ikke en expension fra age of shadows.

Endret av SeerShadow
Ultima Online: age of shadows, det er den første clienten. den tror jeg ikke du finner gratis lovlig.

Men Mondains Legacy or Kingdom reborn er helt gratis!

Kingdom reborn er en nesten helt ny client som ble laget gratis. tror du finner filmer om det på youtube.

Mondains legacy og kingdom reborn har aldri kostet noe. og er ikke en expension fra age of shadows.

Quoter posten min ovenfor:

Getting UO

There are several ways you can start playing UO:

* Download the 14-day free trial here

* Download the UO client and purchase a Ultima Online: Mondain's Legacy code.

Kan poste det en skrev i den forrige tråden:

Men dette er jo ikke piratkopiering.

Klienten er gratis og ligger fritt ute på blant annet Fileplanet.com, så det er jo ikke stjeling på noen som helst måte. Å drive privat-servere mener jeg å ha hørt er ulovlig, men å koble seg opp til en privat-server og spille på den er noe annet. Jeg har i alle fall ikke hørt om noen som har blitt saksøkt for å ha spilt på en privat-server.

"Ultima Online has been designed by Origin Systems for play only on the Service. The Software is licensed to you for play on the Service only. Origin does not grant you a license to use the Software for any other purpose. You agree to play Ultima Online only on the Service and not through any other means. You further agree not to create or provide any other means through which others may play Ultima Online, for example, through server emulators."

Men jeg tviler på at noen som spiller PServere har akseptert den EULA'en. Er det ikke litt i grenseland når det gjelder slike ting? Uansett tror jeg ikke Diskusjon.no godtar slikt og da er det et fett om det er lovlig eller ikke.

Edit:

Kun fordi spillet fortsatt spilles lovlig på offisielle servere betyr ikke det nødvendigvis at det er ulovlig.

Endret av Mynotir
"Ultima Online has been designed by Origin Systems for play only on the Service. The Software is licensed to you for play on the Service only. Origin does not grant you a license to use the Software for any other purpose. You agree to play Ultima Online only on the Service and not through any other means. You further agree not to create or provide any other means through which others may play Ultima Online, for example, through server emulators."

Men jeg tviler på at noen som spiller PServere har akseptert den EULA'en. Er det ikke litt i grenseland når det gjelder slike ting? Uansett tror jeg ikke Diskusjon.no godtar slikt og da er det et fett om det er lovlig eller ikke.

Edit:

Kun fordi spillet fortsatt spilles lovlig på offisielle servere betyr ikke det nødvendigvis at det er ulovlig.

Hvis spillets EULA sier at det ikke er lov, så er det ikke lov.. Moderator?

Viss du lagde et spill og la det ut på fileplanet. ville jeg risikere å få purken på døre om jeg lastet det ned da?? nei!

Det er det samme som om jeg laster ned AVG virus program!

Det faktum at clienten ligger på Fileplanet gjør det ikke lovlig å spille på privat servere.. Det sparer båndbredden til produsenten.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...