chris Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 har en PC`en som kjører XP, har satt inn et ekstra nettverkskort i denne PC`en slik at jeg kan kjøre Internett til det ene nettverkskortet og et lokalt nettverk på det andre. Det jeg hadde tenk var å kjøre en Gateway slik at jeg kan ha internett på de andre PC`ene. hvordan får jeg til dette??? Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Kan noen hjelpe meg med dette trenger dette til et hjemme nettverk!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 chris: ikke dobbeltpost. Det heter bumping og er ikke tillat på dette forumet. Kalles spam. Tim: Ikke spam. Nå, tilbake til topic Den ene PCen som har internett og LAN kan dele internettet ut på nettverket. Kalles "internett connection sharing" g må installeres seperat fra Win98 CDen hvis du bruker det, eller klikke på 3 knapper hvis du har XP (Tror iallefall jeg har rett angpende XP) Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Men hvordan gjør jeg dette i XP? Kan du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Men hvordan gjør jeg dette i XP? Kan du forklare litt nærmere? Jeg er sterkt redd for at du tar opp et spørsmål som har vært besvart ganske mange ganger før her tidligere. Selv hw.no har en guide om emnet: http://www.hardware.no/guider/dele_interne...nett/index.html Hvis du bruker søkefunksjonen til forumet vil du også finne mange flere linker som handler om samme tema. Lenke til kommentar
hda Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Men hvordan gjør jeg dette i XP? Kan du forklare litt nærmere? Hvis du tar deg bryet med å scrolle nedover vil du innse at det er tusenvis howto'en. Lykke til! Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 ICS er bra nok til ditt behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå