Kvikksølv Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg er 17 år og har ikke akkurat stort behov for penger. Det jeg lurer på er om det er "mulig" å kjøpe billige ting (på feks Finn), og selge det dyrere. En i klassen min kjøpte en vikinghjelm til 300kr og solgte den til 1100,-. Det var her jeg fikk idéen, men hadde vennen min bare flaks? Denne "metoden" vil jo komme ann på hvilke(t) produkt(er) som selges etc. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Alt er mulig, men å spekulere i sånt går fort opp i opp. Lær deg litt grunnleggende kapitalistisk teori, samt enkel markedsføring og du kan kansje få tak i litt småpenger på dette, men skal mye til for at det blir verdt bryet. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Er det så mye bry, da? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er jo bare å prøve seg frem det. Bare pass på å begynne litt i det små sånn at du ikke får deg noen store overraskelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå