Gå til innhold

Sommertreff for oss på "kanten"=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hovedtanken er at vi skal ha det morsomt og poke badeanden til pencil-case...mest mulig :whistle:
Jeg håper ikke "badeanden" er et nytt slengord jeg ikke har fått med meg. For jeg er en uskyldig liten pike. oO

Med tanke på avataren din hadde vel "sauen" vært et bedere slengord så tror du kan være trygg. :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Joda, bare finn datoen som passer deg best, så kan vi andre forsøke og finne rom for oppmøte. Kom igjen!

:)

Lenke til kommentar
Er det noen aldersgrense?

Skulle ikke tro det, men du burde vel være gammel nok til å komme deg til og fra stedet tror jeg :)

Dog; noen vil sikkert drikke, så den må du være obs på. Jeg vil neppe gjøre det, drikker jeg noe blir det juice eller brus siden jeg skal legge opp et skikkelig treningsopplegg frem til 18. juli når ferien virkelig begynner :)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Skulle ikke tro det, men du burde vel være gammel nok til å komme deg til og fra stedet tror jeg :)

Hmmm.. høres greit ut. Men kommer neppe. Forde jeg tviler på at jeg kommer til og like meg samme med 50 svette 30 år gamle nerder. :)

Edit: Ferien starter 27. juni

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hmmm.. høres greit ut. Men kommer neppe. Forde jeg tviler på at jeg kommer til og like meg samme med 50 svette 30 år gamle nerder. :)

Edit: Ferien starter 27. juni

Hva med å bekrefte den tvilen? Kan hende du tar feil vet du!

Du lever bare her og nå, og det du rømmer fra, kommer og biter deg i stumpen senere.

Bruker forøvrig både dusj og deodorant.

:love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Planlegger du å komme i en kledelig barnevogn til vårt oppegående selvmordsparty?

:!:

Eller snakker du med "bamse"! Så ta ham så gjerne med til "staden"! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...