:---{D Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kan godt skjenke deg hvis du er blakk...er du under 18 og aldri drukket før....SÅ GJØR JEG DET MED GLEDE :!: Eh... Jeg er under 18 og har aldri drukket før. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 jeg gjør ikke sånt lengre :!: , men jeg har ikke imot folk under 18 tar seg en øl...er forskjell på å ha det morsomt og ha grøftefyll:D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Grue seg? You bet'cha! Kommer til å fly frem og tilbake dagene før å vurdere å droppe det, for så å lage en flott unnskyldning som rettferdiggjør mitt manglende oppmøte (ovenfor meg selv). Yeeeey... Endret 10. juni 2008 av chokke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ikke faen for å snakke fra levra...jeg er akkuratt sånn, men nå kan jeg ikke gjøre det pga. jeg "styrer" dette på en måte( takk for straffen karma)..har lyst å møte alle...gleder meg som f... og FY F.... som jeg gruer meg. Men jeg tror fullt ut at det blir artig. Jeg kommer og henter deg chokke=) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kan godt skjenke deg hvis du er blakk...er du under 18 og aldri drukket før....SÅ GJØR JEG DET MED GLEDE :!: Jeg tar med barbermaskin Alvorlig: Hvis du mener drikke før treffet så tror jeg de fleste her gruer seg, ihvertfall jeg gjør det=) Men det erl itt med poenget også, siden flere av oss sliter med det å treffe mennesker. Nå må du være snill gutt Grue seg? You bet'cha! Kommer til å fly frem og tilbake dagene før å vurdere å droppe det, for så å lage en flott unnskyldning som rettferdiggjør mitt manglende oppmøte (ovenfor meg selv). Yeeeey... Gleder meg vilt jeg=) Men nå er jeg strengt tatt nokså utadvendt og, forbausende hva noen gode venner og litt merkelige omstedigheter kan medføre ;D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Du er god å ha på nakken :!: Du er en gjennomført god fyr og det mener jeg:D Leste det jeg skrev chokke og ble litt brutalt syns jeg...det jeg mener er at jeg vet åssen det er og det er søren meg ikke godt, må finne ofte unnskyldninger for jeg er for redd til å møte de få jeg har som venner. Men jeg håper du klarer å bite tennene sammen og komme=) Det er det som er synd å slite med det der, man sitter ofte med en like vond følelse etterpå for man gikk glipp av det. Jeg må bare bite tennen sammen denne gangen ihvertfall..så godt jeg kan. Jeg vet ihvertfall hvis jeg får angst-anfall så er de som er på lista forstå det og ikke føle meg grisedum når det skjer=) Endret 10. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Gleder meg vilt jeg=) Men nå er jeg strengt tatt nokså utadvendt og, forbausende hva noen gode venner og litt merkelige omstedigheter kan medføre ;D Eller hva mangel på kan utføre. Jeg må jo si jeg gleder meg og, men ar veldig lett for å "lure meg selv" rett før en ny/ubehagelig situasjon. Har skjedd et par ganger at jeg har takket nei, nedprioritert diverse ting som jeg i senere tid vet jeg ville hatt det gøy på. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det kommet frem til noen dato enda? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du er god å ha på nakken :!: Du er en gjennomført god fyr og det mener jeg:D Leste det jeg skrev chokke og ble litt brutalt syns jeg...det jeg mener er at jeg vet åssen det er og det er søren meg ikke godt, må finne ofte unnskyldninger for jeg er for redd til å møte de få jeg har som venner. Men jeg håper du klarer å bite tennene sammen og komme=) Det er det som er synd å slite med det der, man sitter ofte med en like vond følelse etterpå for man gikk glipp av det. Jeg må bare bite tennen sammen denne gangen ihvertfall..så godt jeg kan. Jeg vet ihvertfall hvis jeg får angst-anfall så er de som er på lista forstå det og ikke føle meg grisedum når det skjer=) *etter å ha kontrollerte på msn at det var meg du snakket om* Tehehe, er jo takket være deg med flere at jeg nå er så utadvendt ;D Men dette løser vi, du har bare å dukke opp, ellers får du høre det på msn Gleder meg vilt jeg=) Men nå er jeg strengt tatt nokså utadvendt og, forbausende hva noen gode venner og litt merkelige omstedigheter kan medføre ;D Eller hva mangel på kan utføre. Jeg må jo si jeg gleder meg og, men ar veldig lett for å "lure meg selv" rett før en ny/ubehagelig situasjon. Har skjedd et par ganger at jeg har takket nei, nedprioritert diverse ting som jeg i senere tid vet jeg ville hatt det gøy på. Får håpe du kommer her da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg klarer å hjelpe andre, men sprette meg selv klarer jeg ikke en dritt med!!! Joda, har klart mye....men føler at jeg sitter virklig fast og jeg blirr redd for nykterheten min pga. det. Siden det ødelegger den som er virkligem eg..sosial, utadvendt osv. Den gjør meg til en usosial, redd, angstfull, håpløs unge føler jeg. ........det kom bare plutselig... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg kan alle datoer etter 21. juni (21. juni, andre planer). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Du står på lista nå Gnålern Håpte vi kunne få det til i Juli ja=) Hva syns dere om å ta båten ut til Øyene, der kan vi grille, drikke(eller hva dere liker å putte i dere), bade, kaste skive-plate :!: , spille fotball og volleyball. Vi kan også ta med telt og være der et døgn, men det er jo avhengig av godt vær osv. Eller Hoved-øya...finere der egentlig..ruiner osv. Endret 12. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Stemmer for Ulvøya . Nå vet jeg ikke hvordan det er med båttider på kvelden, om man finner ut at man ikke vil overnatte. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Må bli i starten av juli for min del. MÅ time det med reisen til Kristiansand og Stavanger. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kan godt skjenke deg hvis du er blakk...er du under 18 og aldri drukket før....SÅ GJØR JEG DET MED GLEDE :!: Jeg tar med barbermaskin Alvorlig: Hvis du mener drikke før treffet så tror jeg de fleste her gruer seg, ihvertfall jeg gjør det=) Men det erl itt med poenget også, siden flere av oss sliter med det å treffe mennesker. jeg er under 18, men har drukket før. Så hvordan blir det da? Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hm, må vel prøve å få deltatt på det her. Så bare før meg opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan føre meg opp på kanskje-listen. Ser ut som jeg skal til østlandet et par ganger i løpet av ferien, så jeg er med hvis jeg er i nærheten Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvor gamle er egentlig folk? Har en følelse av at jeg blir den yngste. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er snart 47 år, men tror ellers at gjennomsnittsalderen ligger mellom 18 - 20!? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Gah, kunne ikke møte opppå grunn av jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå