Gå til innhold

Sommertreff for oss på "kanten"=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grue seg? You bet'cha!

Kommer til å fly frem og tilbake dagene før å vurdere å droppe det, for så å lage en flott unnskyldning som rettferdiggjør mitt manglende oppmøte (ovenfor meg selv). Yeeeey...

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Kan godt skjenke deg hvis du er blakk...er du under 18 og aldri drukket før....SÅ GJØR JEG DET MED GLEDE :!:

Jeg tar med barbermaskin :thumbup:

Alvorlig: Hvis du mener drikke før treffet så tror jeg de fleste her gruer seg, ihvertfall jeg gjør det=)

Men det erl itt med poenget også, siden flere av oss sliter med det å treffe mennesker.

Nå må du være snill gutt :p

Grue seg? You bet'cha!

Kommer til å fly frem og tilbake dagene før å vurdere å droppe det, for så å lage en flott unnskyldning som rettferdiggjør mitt manglende oppmøte (ovenfor meg selv). Yeeeey...

Gleder meg vilt jeg=) Men nå er jeg strengt tatt nokså utadvendt og, forbausende hva noen gode venner og litt merkelige omstedigheter kan medføre ;D

Lenke til kommentar

Du er god å ha på nakken :!:

Du er en gjennomført god fyr og det mener jeg:D

Leste det jeg skrev chokke og ble litt brutalt syns jeg...det jeg mener er at jeg vet åssen det er og det er søren meg ikke godt, må finne ofte unnskyldninger for jeg er for redd til å møte de få jeg har som venner. Men jeg håper du klarer å bite tennene sammen og komme=)

Det er det som er synd å slite med det der, man sitter ofte med en like vond følelse etterpå for man gikk glipp av det.

Jeg må bare bite tennen sammen denne gangen ihvertfall..så godt jeg kan. Jeg vet ihvertfall hvis jeg får angst-anfall så er de som er på lista forstå det og ikke føle meg grisedum når det skjer=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gleder meg vilt jeg=) Men nå er jeg strengt tatt nokså utadvendt og, forbausende hva noen gode venner og litt merkelige omstedigheter kan medføre ;D

Eller hva mangel på kan utføre.

Jeg må jo si jeg gleder meg og, men ar veldig lett for å "lure meg selv" rett før en ny/ubehagelig situasjon. Har skjedd et par ganger at jeg har takket nei, nedprioritert diverse ting som jeg i senere tid vet jeg ville hatt det gøy på.

Lenke til kommentar
Du er god å ha på nakken :!:

Du er en gjennomført god fyr og det mener jeg:D

Leste det jeg skrev chokke og ble litt brutalt syns jeg...det jeg mener er at jeg vet åssen det er og det er søren meg ikke godt, må finne ofte unnskyldninger for jeg er for redd til å møte de få jeg har som venner. Men jeg håper du klarer å bite tennene sammen og komme=)

Det er det som er synd å slite med det der, man sitter ofte med en like vond følelse etterpå for man gikk glipp av det.

Jeg må bare bite tennen sammen denne gangen ihvertfall..så godt jeg kan. Jeg vet ihvertfall hvis jeg får angst-anfall så er de som er på lista forstå det og ikke føle meg grisedum når det skjer=)

*etter å ha kontrollerte på msn at det var meg du snakket om*

Tehehe, er jo takket være deg med flere at jeg nå er så utadvendt ;D Men dette løser vi, du har bare å dukke opp, ellers får du høre det på msn :p

Eller hva mangel på kan utføre.

Jeg må jo si jeg gleder meg og, men ar veldig lett for å "lure meg selv" rett før en ny/ubehagelig situasjon. Har skjedd et par ganger at jeg har takket nei, nedprioritert diverse ting som jeg i senere tid vet jeg ville hatt det gøy på.

Får håpe du kommer her da :)

Lenke til kommentar

Jeg klarer å hjelpe andre, men sprette meg selv klarer jeg ikke en dritt med!!!

Joda, har klart mye....men føler at jeg sitter virklig fast og jeg blirr redd for nykterheten min pga. det. Siden det ødelegger den som er virkligem eg..sosial, utadvendt osv. Den gjør meg til en usosial, redd, angstfull, håpløs unge føler jeg.

........det kom bare plutselig...

Lenke til kommentar

Du står på lista nå Gnålern :thumbup:

Håpte vi kunne få det til i Juli ja=)

Hva syns dere om å ta båten ut til Øyene, der kan vi grille, drikke(eller hva dere liker å putte i dere), bade, kaste skive-plate :!: , spille fotball og volleyball.

Vi kan også ta med telt og være der et døgn, men det er jo avhengig av godt vær osv.

Eller Hoved-øya...finere der egentlig..ruiner osv.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Kan godt skjenke deg hvis du er blakk...er du under 18 og aldri drukket før....SÅ GJØR JEG DET MED GLEDE :!:

Jeg tar med barbermaskin :thumbup:

Alvorlig: Hvis du mener drikke før treffet så tror jeg de fleste her gruer seg, ihvertfall jeg gjør det=)

Men det erl itt med poenget også, siden flere av oss sliter med det å treffe mennesker.

jeg er under 18, men har drukket før. Så hvordan blir det da? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kan føre meg opp på kanskje-listen. Ser ut som jeg skal til østlandet et par ganger i løpet av ferien, så jeg er med hvis jeg er i nærheten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...